SSC Allmänt snack Träffar Ölands Skördefest 27-29/9 2013

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 77 totalt)
  • Författare
    Daniel666
    Deltagare

Snart snart snart 🙂 Ska bli så grymt kul

Vince
      Keymaster

Det är inte för sent att ångra sig du är alltid välkommen det vet du!
        Grymt laddad nu, ska hämta rökt rådjur och vs ikväll så vi har lite pålägg och något till potatisgratängen imorgon.

Och det vet jag Andersson och det tackar jag för men denna helg hinner jag verkligen inte komma tyvärr 🙁

nah keep the french twat away 😉

I love you too, you old fart 😉

Surbarbro
        Deltagare

Laddad!
          Håller på och packar lite.
          Kylväska Klar
          Täcke, lakan, kudde Klar
          Bikini och handduk Klar
          Konjak och Morgan Klar
          Leksaken tankad Klar
          Humör på topp Klar

Ska bli så kul!

Sova några timmar och sen dra.
          Ses snart alla mina vänner.

Kör försiktigt!

Daniel666
          Deltagare

Då va man på plats, men var är värden??? Jaja skål på er 🙂

Andersson
            Deltagare

Då sitter vi här elva pers och en ligger o sover. Södra Öland avklarat när vi vaknar blir det norra imorgon och grillning när vi kommer tillbak. Hörde jag SKÅÅÅÅÅL

FiddeFuling
              Keymaster

Får tacka för helgen. Vart super kul. Ser fram emot att se er alla igen.
                🙂

Daniel666
                Deltagare

Då va man hemma igen, fick med mig lite ost, en och annan senap och en hel del vilt. Stort tack till Andersson som anordnade allt med väldigt hög klass. Och tack till alla som gjorde helgen minnesvärd, alltid kul att träffa nytt folk. (trots alla personangrepp… 😉 )

TypeR
                  Deltagare

Cheers for a great weekend all a few memories that will last for a long time especially chilli n a dead ford 😉

Surbarbro
                    Deltagare

Underbart, nu har jag landat. Lämnat grönsaker osv. till kattvakten.
                      Kul att vi blev så många.
                      Tack Andersson för din gästfrihet. Vi kommer tillbaka.
                      Daniel. Tack för att du finns. Du ger energi till oss. Krama Pyttehunden.
                      Världen är liten. Träffa han som du låna husvagnen av. I Oskarshamn.
                      Ses snart igen!

Tyrfing
                      Deltagare

Tackar för en mycket uppskattad helg, nu är det bara att anpassa sig till vardagen då.

Men den borde bli lite ljusar med vildsvin och älg att käka.

Grovsnus
                        Deltagare

Kan bara stämma in i tack-kören! Fantastiskt anordnat av andersson med mat god nog för nobelfesten.
                          Och tack alla som var där och gjorde detta till en toppenhelg.
                          Känns ju sådär kul att landa i vardagen igen och gå till jobbet…

Andersson
                          Deltagare

Ja då va man tillbaka på jobbet efter ännu en oförglömlig helg med er.
                            Ni är bara för underbara, så många skratt och er uppskattning gör det värt att man inte sovit på en vecka och kört x antal mil för att fixa kött och extra husvagn men NI gör att det är värt det.
                            Har inte hunnit gå igenom allt men en hundskål, en randig mössa, ett lila linne och lite underkläder har jag hittat och det sista vet jag inte vem det tillhör….vi kanske får ta det lite lunare nästa gång med konjak och Morgan 😉 😀 jag hade iaf roligt utav det jag minns 🙂
                            Frida hälsar att hon hade skitkul med er allihop, vissa gillade hon bättre än andra…hoppas du och ”Lilla rosa” återhämtar er snart 😉
                            Hoppas vi kan göra detta även nästa år tillsammans.

Daniel666
                            Deltagare

Klart att vi ska göra detta nästa år med, jag och attack-hunden kommer 🙂 Dock ska du inte flänga runt som du har gjort, nästa år får du dela ut uppdragen lite. Jag tror vi alla är villiga att avlasta dig sötnos.

Om det är en liten hundskål i plast så vet jag vem som saknar en sådan…

Återigen ett stort tack, detta har varit en av årets höjdpunkter dom senaste tre åren (dock mest för att jag får kramas lite med dig).

Andersson
                              Deltagare

Klart att vi ska göra detta nästa år med, jag och attack-hunden kommer 🙂 Dock ska du inte flänga runt som du har gjort, nästa år får du dela ut uppdragen lite. Jag tror vi alla är villiga att avlasta dig sötnos.

Om det är en liten hundskål i plast så vet jag vem som saknar en sådan…

Återigen ett stort tack, detta har varit en av årets höjdpunkter dom senaste tre åren (dock mest för att jag får kramas lite med dig).

Kul att höra. Du är alltid välkommen att kramas lite, bara du inte säger nåt till Frida ;)skålen får du nästa gång vi träffas 🙂

Daniel666
                                Deltagare

Du är för go du Andersson, ja Frida låser vi in någonstans nästa gång 😉

Cheers for a great weekend all a few memories that will last for a long time especially chilli n a dead ford 😉

Bara för att klargöra detta med den ”döda” Forden så var det bara för att gubbarna skulle få kalla öl 😉

Visar 15 inlägg - 61 till 75 (av 77 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.