• Detta ämne har 14 svar, 2,303 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år sedan av Andersson.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #35522
    Andersson
    Deltagare

      Hej Subaruvänner
      Vi kör väl en favorit i repris även i år eftersom jag redan fått frågan om det blir något för 7:de året med SSC, givetvis!
      Då är det väl dags att öppna en tråd så ni hinner planera ledighet om ni behöver det.
      Jag är ledig hela fredagen så ni är välkomna på frukost eller redan på torsdagkvällen som en del brukar.

      Kopierar och redigerar inlägget från tidigare år nedan:

      Förra året va vi ju ett gäng som åkte till Öland och Skördefesten vilket verkade väldigt uppskattat. Jag guidar er och står för boende i den mån jag kan.
      Har ni tillgång till husvagn eller husbil är det välkommet! Jag har ca: 6 sovplatser.

      Upplägget är att NI som inte kommer till mig först på fredagen, kanske för ni kommer norr ifrån utan vill åka direkt över till Öland så åker vi från Mortorp OBS! NY ADRESS!!! ca: kl.?? och träffas vid Kalmar Rasta Kl.??( MED RES: FÖR ÄNDRING) för samåkning om någon vill ansluta där. Eller så träffas vi på Södra Öland när ni kommit över efter jobbet.

      Sen åker vi väl över till norra Öland på lördagmorgon när vi vaknat och kopplar av hemma med lite grillat och (badbalja) på kvällen när vi handlat färdigt.
      Söndag är öppet för förslag, är det någon som orkar, vill, och har några pengar kvar kan vi ta en tur till.
      För er som aldrig varit där http://www.skordefest.nu/ innebär det att under denna helgen är allt öppet för försäljning nästan dygnet runt, även ICA har öppet, gårdsbutiker, loppis och matställen. Hela ön är upplyst med marschaller och pumpor under natten. Festen brukar ha ungefär 250 000 besökare, en riktig folkfest man bara måste uppleva.

      Hör av er om ni är intresserade.

      #287020
      Andersson
      Deltagare

        Anmälningslista för er som behöver sängplats!
        Övriga skriver bara om man kommer och hur många och om man vill ha ställplats i trädgården för husv. eller husbil.

        1. Andersson torsd- söndag
        2.
        3.
        4.
        5.
        6.
        7.
        8.
        9.
        10.

        #287018
        SPiKE
        Deltagare

          Anmälningslista för er som behöver sängplats!
          Övriga skriver bara om man kommer och hur många och om man vill ha ställplats i trädgården för husv. eller husbil.

          1. Andersson torsd- söndag
          2. Spike +1 torsd-söndag, ställplats
          3.
          4.
          5.
          6.
          7.
          8.
          9.
          10.

          #287029
          Daniel666
          Deltagare

            Anmälningslista för er som behöver sängplats!
            Övriga skriver bara om man kommer och hur många och om man vill ha ställplats i trädgården för husv. eller husbil.

            1. Andersson torsd- söndag
            2. Spike +1 torsd-söndag, ställplats
            3. Daniel torsd-söndag, sovplats
            4.
            5.
            6.
            7.
            8.
            9.
            10.

            #287026
            karlzzon.
            Deltagare

              Anmälningslista för er som behöver sängplats!
              Övriga skriver bara om man kommer och hur många och om man vill ha ställplats i trädgården för husv. eller husbil.

              1. Andersson torsd- söndag
              2. Spike +1 torsd-söndag, ställplats
              3. Daniel torsd-söndag, sovplats
              4. Karlzzon + 1 fre-sön ställplats
              5. Fru Karlzzon + 1 fre-sön ställplats
              6.
              7.
              8.
              9.
              10.

              #287021
              Andersson
              Deltagare

                Kul att några nya vågar komma iaf 😉

                #287027
                Markus
                Deltagare

                  Jag kommer vara på ön och har redan boende. Ska försöka möta upp er någonstans, troligen lördagen 🙂

                  #287030
                  Daniel666
                  Deltagare

                    Ledighet fixad, kommer ner på torsdagen som vanligt 🙂

                    För er som aldrig varit med så missar ni nått. Grymt trevligt, underbart folk (trots att dom kör Subaru… ;), gudomlig mat ja en helt fantastisk upplevelse helt enkelt. Och är det nu 7:e gången Andersson löser detta fantastiska event så är det nog 7:e gången ni får stå ut med denna idioten 🙂

                    Och ett stort tack till Andersson som har löst det så bra varje år, du är min älskling

                    #287022
                    Andersson
                    Deltagare

                      Anmälningslista för er som behöver sängplats!
                      Övriga skriver bara om man kommer och hur många och om man vill ha ställplats i trädgården för husv. eller husbil.

                      1. Andersson torsd- söndag
                      2. Spike +1 torsd-söndag, ställplats
                      3. Daniel torsd-söndag, sovplats
                      4. Karlzzon + 1 fre-sön ställplats
                      5. Fru Karlzzon + 1 fre-sön ställplats
                      6. Togge fred-sönd min husbil
                      7.
                      8.
                      9.
                      10.

                      #287023
                      Andersson
                      Deltagare

                        Ja nu närmar det sig, tänkte påminna om att det är kallare på Öland nu än vid midsommar så varma kläder rekommenderas 🙂

                        #287019
                        Surbarbro
                        Deltagare

                          Eller ett grattis!
                          Ha en underbar födelsedag och helg. 😉
                          Puss på dig: 😉

                          #287024
                          Andersson
                          Deltagare

                            Nu är det nära 🙂

                            #287028
                            Markus
                            Deltagare

                              På plats i Färjestaden 🙂 Hur ser planen ut för natten/morgondagen? Tänkte försöka möta upp er någonstans under dagen men är nog inte med på kvällen. Något specifikt ställe som rekommenderas där vi kan samlas? 🙂

                              #287031
                              Daniel666
                              Deltagare

                                Stort tack till Andersson som åter igen lyckas styra upp en av årets absolut roligaste helger 🙂 Och stort tack till alla underbara människor som hjälpte till att skapa fantastisk stämning med många skratt.

                                Nu börjar man ju nästan bli människa igen 😉

                                #287025
                                Andersson
                                Deltagare

                                  Tack alla som ville komma. Klart jag fixar vi har ju så jäkla kul det är värt allt slit innan. Vi får väl se om Öland har möjlighet att ta emot oss nästa år också 😉

                                Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 15 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.