Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Japp prova Mortorp 312 Vasmolössa på Google maps så kommer ni rätt 😉
      Har börjat fylla i badtunnan eller tömma brunnen idag frågan är vilket som inträffar först :confused:

Steewe
      Deltagare

Nu är det bara två dygn kvar tills bärsen flödar, skratten överljuder tystnaden i skogen och Morgan kommer på besök! #Laddad

Samåkning? Vi lämnar Göteborg ca 14 på torsdag med huset på dragkroken. Ska vi plocka med någon på vägen? Daniel? Tobias? Vi planerar att vara tillbaka på västkusten runt 17 på söndag. (Tydligen ska jag spela innebandy-match kl 18…..).

kamikaze
        Deltagare

Ni får gärna plocka med lilla mig, jag ringer i morgon kväll så styr vi upp något bra d—0.o—b

Daniel666
          Deltagare

Jag tar nog egen bil tror jag så att ni får se pärlan, åker nog hyfsat tidigt på torsdag och när jag kan på söndagen… Ska bli så jäkla gött 🙂
            Kan plocka upp Tobias med om det är så 🙂

Daniel666
            Deltagare

Stort tack för en underbar helg med underbara vänner, mat och upplevelser 🙂
              Är ju som sagt en av årets riktiga höjdpunkter.
              Åter igen tack till alla som var med och gjorde helgen fantastisk och ett extra stort tack till Andersson som håller i trådarna och fixar gudomlig mat.

Ett underbart gäng helt enkelt, ser fram emot nästa år 🙂

Grovsnus
              Deltagare

Kan inte annat än hålla med Daniel.
                Stort tack till alla inblandade för att det än en gång blev en av höjdpunkterna på året!
                Och såklart ett extra stort tack till vår älskade Andersson som ställer upp och fixar, lagar mat, är guide och ja helt enkelt gör helgen hur bra som helst!
                När kommer anmälningstråden till nästa års skördefest? 😉

SSC #1596
                Oyp_Oyp

Andersson
                Deltagare

Stort tack till alla som kom och TACK till alla ni som hjälpte till med allt från el till disk. Jag kände mig nästan som gäst i mitt egna hus 😉
                  Om herren vill och Öland finns kvar så kör vi väl nästa år igen 🙂

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.