SSC Annonser Köpes – Delar Önskas hyra Original downpipe eller komplett system till Impreza GT, Stockholm

• Detta ämne har 5 svar, 797 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år sedan av Gyver.
Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Gyver
    Deltagare

Hej,

Visste inte riktigt vart jag skulle placera denna tråd men här känns lämpligast.

Jag skall regbesiktiga min 1999 STI, om någon i stockholmsområdet med omnejd har en downpipe till antingen sti eller gt, eller komplett avgassystem att hyra ut snarast så skicka ett pm eller slå en signal på: 073 664 92 95.

Mvh, David

GT99
      Deltagare

Om du inte får tag på nåt i Sthlm så har jag downpipe och mellanrör liggandes.
        Finns i Nyköping.

Gyver
        Deltagare

Om du inte får tag på nåt i Sthlm så har jag downpipe och mellanrör liggandes.
          Finns i Nyköping.

Tack, kan du pm’a mig ditt nummer? 🙂
          Går det bra att dyka upp under helgen för att hämta det isåfall?

Mvh

Mumin
          Deltagare

Jag har liggandes orginal till gt.. Finns i Täby. Åker ner ikväll hem imorgon.. Du kan få pussla ihops mitt system om du vill 😉 lämnas tillbaka vid tillfälle 😉

griml0ck
            Deltagare

Jag har en original dp till salu. Pris står i tråden, tror det var 1500 kr. Du vet ju var jag bor 🙂

Gyver
              Deltagare

Jag skall hämta upp Mumin’s system idag om allt går som det ska.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.