› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Ordis är död – länge leve Ordis! (SSI årsmöte)
- Detta ämne har 22 svar, 1,171 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Manor.
-
FörfattareInlägg
-
10 juni, 2004 kl. 18:40 #89560
ExOrdis
DeltagareDärför behåller vi Viceordis i Tokholm, ialla fall ett år till. 😉
10 juni, 2004 kl. 18:40 #89559ExOrdis
DeltagareJo, styra vet jag inte… men gnälla och spekulera kan jag.:+
Utan ärlighet, humor och att ifrågasätta/lära sig saker, gärna kombinerat med en ödmjuk attityd, kommer ingen i slutänden att
orka med det klimat som uppstår istället, tror jag.Bilar fascinerar och berör de flesta människor på ett eller annat
sätt vare sig man vill eller inte.Att vi i Sverige (särskilt biltokar) tillåts köra Subaru med såpass bra service och ekonomi som det är idag kan vi faktiskt bara tacka IM för. Glöm aldrig bort det!
(Bara de nu inte tokhöjer priserna!;-))Sedan kan det som vanligt variera betydligt på ÅF och verkstäder
beroende på vilket engagemang och kompetens som finns där.
Min erfarenhet under dessa år är att det som helhet ser väldigt
bra ut, mycket tack vare ett gediget bilsportintresse inom större delen
av organisationen och även ute hos konsumenterna.
Det ställs generellt högre krav helt enkelt, än att bara se bilen
som ett rent fortskaffningsmedel./K
>Först ett stort tack till Kjell för ett enormt bra jobb med
>att styra en stor samling biltokar rätt i denna värld av
>kvittrande växellådor o (från början) trilskande generalagent.
>Kanonbra jobbat, Kjell!
>
>Och så går naturligtvis ett STORT GRATTIS o lycka till, till
>Blocken som kommer att sitta som gjuten på ordförandeposten!
>:) Ramla på ba´!
>
>/Perra10 juni, 2004 kl. 18:40 #89558ExOrdis
DeltagareTack allihop! Nu kör vi vidare.
Det har faktiskt varit lite längre än så klubben har funnits, saker och ting tar som bekant lite tid innan det blir något av.
Fyra officiella år med sikte på 5:års jubileum kommande år kan inte
vara helt utan anledning. Ni är helt fantastiska! Detta är bland
det roligaste jag fått möjligheten att vara med om att skapa.
Jag tror att Anders är precis vad klubben behöver i detta läge,
en vitamininjektion med nya friska ideer. Dessutom så ser det bättre
ut att Ordförande och Vice kör STi, eller hur? 😉Vi ses närmast i Roslagen där kurvor & krön är många samt där
bensinen är som billigast!/Kjell
Ps. Går det att lägga in ExOrdis som min user?
10 juni, 2004 kl. 18:40 #89561Wiklundh
DeltagareVill tacka Kjell för ett bra jobb dessa åren.
Lycka till med ordförande posten Blocken.10 juni, 2004 kl. 18:40 #89570thomas200sx
DeltagareTack Kjell, för vårt samarbete och diskussioner genom åren! Önskar dig lycka till som ”vanlig” medlem och hälsar Anders välkommen till den nya rollen! Ett ansikte som är bekant så jag ser inga problem att vi fortsätter utveckkas ihop! 🙂
Med båda våra Ordisar i Västerås så kanske det är dax för en större träff i omgivningen!?! Miata-ordis sitter i Fagersta så Västmanland är starkt! 😀
10 juni, 2004 kl. 18:40 #89556Perra
DeltagareFörst ett stort tack till Kjell för ett enormt bra jobb med att styra en stor samling biltokar rätt i denna värld av kvittrande växellådor o (från början) trilskande generalagent. Kanonbra jobbat, Kjell!
Och så går naturligtvis ett STORT GRATTIS o lycka till, till Blocken som kommer att sitta som gjuten på ordförandeposten! 🙂 Ramla på ba´!
/Perra
19 december, 2005 kl. 06:21 #89575MarieT
DeltagareEtt sent GRATTIS Blocken och tack Kjell! 🙂 Jag är absolut
övertygad om att Blocken kommer att fixa det här galant!Bilderna var som vanligt jättebra, Jerry och Block! Alltid
lika trevligt att se./M
19 december, 2005 kl. 06:21 #89566Manor
DeltagareTack Kjelle och grattis Blocken :).
Som klubbens enda (åtminstone officiellt :P…) husvagnsägare så var det Skara-sommarland med familjen som gällde sedan i torsdags (LegazyLarsa var PM:ad, och jag hade fått ”ledigt”). Nyss hemkommen så såg jag denna nyhet. Nu är det bara att plöja igenom ett gäng meddelanden till i forumet.
mvh Mats N
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.