› SSC › Allmänt snack › Träffar › Ordna banträffar med Opel Sport Club?
- Detta ämne har 21 svar, 1,584 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Jonas Jonsson.
-
FörfattareInlägg
-
16 februari, 2004 kl. 22:16 #13701
GrizzlyBear
DeltagareÄr nära vän med OSCs träffansvarige och han undrar om det finns något intresse i SSI att sammordna banträffar med dem?
Han skickade tydligen ett mail till SAM i höstas men fick aldrig något svar… 🙁/Björn
17 februari, 2004 kl. 07:34 #132620SecretAgentMan
DeltagareJag måste ha missat det i all spam som ramlar in dagligen, jag kan lova dig att jag absolut inte avsiktligt låtit bli att svara. 🙁
Det är alltid intressant med banträffar – dock har vi redan 3 st ”gratis” (för betalande medlemmar) träffar redan bokade, och japmeet ovanpå det.
Rent statistiskt så har deltagandet varit lite sisådär – och det bör ökas betydligt för att det skall vara någon mening att köra flera träffar (imho).Men naturligtvis – är Opelklubben intresserade av att köra tillsammans med oss kan vi ju alltid prova på lite (mest beroende på hur träffarna ligger rent tidsmässigt).
Be honom att skicka ett mail, eller ge mig emailadressen till honom via pm här.
🙂
/J
17 februari, 2004 kl. 13:25 #132635modulated
DeltagareJaaaaa, gärna med opelklubben, fast man kan väl säkert inte räkna
med några trevliga astror med g-chassi och fräna motorer misstänker
jag.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
19 februari, 2004 kl. 19:11 #132626OzO
DeltagareJag har ej uppdaterat kalendern eftersom jag själv är osäker på datumen. Men dom som vet kan påminna genom att skicka mail till webmaster@impreza.nu precis som det står på sidan: http://www.impreza.nu/ssi2/calender/
🙂
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::20 februari, 2004 kl. 14:13 #132630Toni
Deltagare>Jag har ej uppdaterat kalendern eftersom jag själv är osäker
>på datumen. Men dom som vet kan påminna genom att skicka mail
>till webmaster@impreza.nu precis som det står på sidan:
>http://www.impreza.nu/ssi2/calender/Enligt FMCS hemsida:
”Banträffar:
1 Maj: Mantorp
18 Juli: Gelleråsen
21 Augusti: Kinnekulle
Dessa banträffar är ett samarbete mellan FMCS, HPC och SSI”För det är väl inte FÖRRA årets datum va? (datumen verkar märkligt bekanta…)
Antar att det är dessa alla betalande medlemmar har fritt tillträde till. Men jag vore tacksam om vi i kalendern kan börja hålla koll på även de banträffar som inte är våra egna officiella – men dit vi skulle vara välkomna mot betalning?
Börjar droppa in fler och fler såna nu, Mo i Rana, ev, Opelklubben, kanske med andra klubbar också?MVH
Toni21 februari, 2004 kl. 16:18 #132627OzO
Deltagare>Men jag vore tacksam om vi i kalendern kan
>börja hålla koll på även de banträffar som inte är våra egna
>officiella – men dit vi skulle vara välkomna mot betalning?
—Tack Toni!
”Men dom som vet kan påminna genom att skicka mail till webmaster@impreza.nu precis som det står på sidan: http://www.impreza.nu/ssi2/calender/”
Jag håller ett öga öppet och lägger upp de jag hittar men jag uppskattar om fler än jag gör det och bidrar lite till klubbens hemsida. Jag är inte ensam ansvarig för hemsidans innehåll som många verkar tro.
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::21 februari, 2004 kl. 23:08 #132633Blocken
Deltagare>”Men dom som vet kan påminna genom att skicka mail till
>webmaster@impreza.nu precis som det står på sidan:
>http://www.impreza.nu/ssi2/calender/”
>
>Jag håller ett öga öppet och lägger upp de jag hittar men jag
>uppskattar om fler än jag gör det och bidrar lite till
>klubbens hemsida. Jag är inte ensam ansvarig för hemsidans
>innehåll som många verkar tro.Ozo har epost! 🙂
/AB
23 februari, 2004 kl. 07:52 #132628OzO
Deltagare>Ozo har epost! 🙂
—-Tackar offentligt så ni vet att jag blir rörd när någon bidrar med info till web! :*
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::23 februari, 2004 kl. 08:00 #132622SecretAgentMan
Deltagare…och då ingen hjälpte till med varesig email eller telefonnummer har ordnat fram det själv…som vanligt då. 🙁
En sak jag inte har kläm på är hur pass aktiva OSC är på banträffarna, och vilken nivå det ligger på – kinnekulle är lite trång om det blir för många bilar som dyker upp…
Och det är en läskig bana att ha stora skillnader i hastighet på (hybris jag vet – men det har gått snett ett par gånger, bl.a. med Miatagänget)… 😮
/J
24 februari, 2004 kl. 08:24 #132623SecretAgentMan
DeltagareKolla din opelsportclub-mail vettja. 😉
/J
16 mars, 2004 kl. 13:07 #132632Wiklundh
DeltagareVore roligt med en sådan träff man skulle kunna åka på.
Men som SAM sade så räcker de träffar som vi har med japan-klubbarna + Ford-klubben för de flesta gott och väll……….men själv tar jag alla tillfällen som ges att köras bana nu i sommar som vanligt. 🙂16 mars, 2004 kl. 13:07 #132621SecretAgentMan
Deltagare…frågan jag får ställa mig då är…silverpil eller den gamle blå bruks-gsi:n? 😀
Ghoofy – Du vet att jag är alldeles för gammal för att känna av testosteronet, det finns inga problem med att bli frånåkt – jag vet att jag inte kan skylla på bilen i alla fall om/när det händer.. 😀
/J – längtar efter sommaren nu..
23 april, 2004 kl. 18:07 #132637Jonas Jonsson
DeltagareHar tyvärr tappat bort numret till dig ”SecretAgentMan” . Vore tacksam om du kunde höra av dig till mig på telefon eller via mail för nu kan vi ordna de sista planeringarna om ni fortfarande är intresserade av att köra med oss i OSC.
Jonas Jonsson
070-4748669
jonas@opelsportclub.com16 maj, 2004 kl. 17:31 #132638Jonas Jonsson
DeltagareEftersom jag inget hört nu på ett bra tag så skulle jag bara vilja veta om ni ändrat er och inte vill komma???? I vilket fall så kanske NÅGON ansvarig kan höras av till mig. Jag kan ringa om ni vill det bara ni mailar ett nummer till mig på jonas@opelsportclub.com
17 maj, 2004 kl. 05:44 #132624SecretAgentMan
DeltagareNär vi pratades vid senast så uppfattade jag det som att ni var på väg in i SBF, och det satte det hela på kant en smula. 🙂
Därför har jag inte prioriterat det hela (tiden räcker bara till så mycket).
Är ni SBF-anslutna eller inte?
Mvh!
/J
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.