SSC Allmänt snack Träffar Ordna banträffar med Opel Sport Club?

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
  • Författare
    Jonas Jonsson
    Deltagare

Vi är medlemmar i SBF eller kommer åtminstonde vara det då träffen äger rum. Det hindrar inte nåt om ni fortfarande vill komma. Tvärt om var det som det var problem. Dem som hos oss kommer inneha licens kommer inte kunna köra på era evenamang. Dem som tecknar endagslicens kommer kunna köra även på era träffar. Så om ni vill så kan ni komma. Ni får precis som övriga klubbar betala en viss summa och sen även teckna endagslicens. Dem som redan har SBF racinglicens kan köra med denna. Totalkostnad för bankörning och licvens är 250:- för en dag vilket är billigt mot vad de flesta klubbar tar.

Jonas Jonsson
      Deltagare

Måste få tag i dig senast innan helgen annars går nog tillfället förbi tyvärr. ;(

Du når mig på 070-4748669 eller 08-53250900 på kvällstid. Har svårt att svara dagtid men jag ringer upp så fort jag kan.

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag hör av mig imorgon, lämnar ett meddelande om du inte svarar. 🙂

/J – slut

ExOrdis
          Deltagare

Kalendern är väl fortfarande i funktion?

Toni
            Deltagare

>Det är alltid intressant med banträffar – dock har vi redan 3
              >st ”gratis” (för betalande medlemmar) träffar redan bokade,
              >och japmeet ovanpå det.

Finns det nån tråd där man kan se årets datum för träffarna och vem som organiserar de träffar vi kan var med på i år?

MVH
              Toni

Manor
              Deltagare

>Har mailat dig ”SekretAgentMan” .

…nytt namn Jerry :D. Sekret var väl något från biologin ;).

mvh Mats N

Jonas Jonsson
                Deltagare

Har mailat dig ”SekretAgentMan” . Jag var mest ute efter om ni var intresserade av att komma på någon av våra träffar. Vi brukar göra så att inbjuden klubb bara betalar från varje medlem en viss summa på plats. Ingen föranmälan och ingen förbetalning. Dock är det oklart med reglementet jsut nu för hur träffar ska kunna ordnas och inte. Kan rekomendera er som driver SSi att läsa på om detta ifall ni inte gjort det.

Som sammanfattning kan jag bara säga att jag hoppas få se lite subarus på bana i sommar. Vi har en träff på en större bana som ni troligen kommer gilla mycket. Återkommer när allt är spikat. Svara gärna på mitt Mail om samarbete så kan vi nog ordna nåt.

Visar 7 inlägg - 16 till 22 (av 22 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.