Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    daniellundahl
    Deltagare

Hej!

Tänkte bara se efter hur många Subarus det körs i Örebro?

Tog körkort idag så nu är även jag ute på vägarna med min Impreza GT 1999 🙂

adrenalin
      Deltagare

Hej!

Tänkte bara se efter hur många Subarus det körs i Örebro?

Här är en iaf 😀 STi -03 =)

daniellundahl
        Deltagare

Är det inga fler i Örebro? 🙂

Vad kör du för färg adrenalin och vart håller du till? Håller till i östernärke själv men jobbar i centrala Örebro.

adrenalin
          Deltagare

Är det inga fler i Örebro? 🙂

Vad kör du för färg adrenalin och vart håller du till? Håller till i östernärke själv men jobbar i centrala Örebro.

Hon är svart 🙂 Ganska centralt i örebro 🙂

Janne248
            Deltagare

Hej!

Grattis!

Åk upp til Grängesberg på lördag och träffa lite andra Subaru förare!

http://www.subaruclub.se/forum/showthread.php?p=659950#post659950

daniellundahl
              Deltagare

Hon är svart 🙂 Ganska centralt i örebro 🙂

Okej 🙂 Har sätt en svart utanför Odensbacken några gånger, men det är inte du då?

Hade gärna kommit Janne men när man är enda inkomsten hemma och precis vart på semester så finns det inte så mycket kvar i kassan att sticka iväg på sådana saker :/ Riktigt fin BRZ du har förresten!

adrenalin
                Deltagare

Okej 🙂 Har sätt en svart utanför Odensbacken några gånger, men det är inte du då?

Hade gärna kommit Janne men när man är enda inkomsten hemma och precis vart på semester så finns det inte så mycket kvar i kassan att sticka iväg på sådana saker :/ Riktigt fin BRZ du har förresten!

Nej det tror jag inte, brukar mestadels hålla mig i Örebro 🙂

adrenalin
                  Deltagare

Daniel, var det dig jag såg idag runt 16.15 tiden vid statoil almby? 🙂

Surbarbro
                    Deltagare

Hej och välkommen till klubben!
                      Det är kul att få in lite nya medlemmar.
                      För det är du väl?
                      Helgen: Arlanda.
                      Välkommen!
                      Annars kan du säkert se på Forumet, hur trevligt vi har det.

daniellundahl
                      Deltagare

Daniel, var det dig jag såg idag runt 16.15 tiden vid statoil almby? 🙂

Det kan stämma! Slutar jobbet vid kl 16 och brukar tanka på Almbymacken 🙂

Är ännu inte betalande medlem då det är lite krassligt i kassan just nu men till nästa år ska jag bli betalande medlem och komma på träffar osv.

Någon här som hade lika roligt som jag igår(1/9) på vägarna vid Norrbyås? Blå bugeye om jag inte minns fel 🙂

adrenalin
                        Deltagare

Ska också bli betalande medlem och aktiv till nästa säsong .. Blir att ställa av pärlan för vintern strax =)

daniellundahl
                          Deltagare

Ska också bli betalande medlem och aktiv till nästa säsong .. Blir att ställa av pärlan för vintern strax =)

Varför ställa in den? Ut i snön! 😀 EDIT: När snön kommer alltså 😉

Kikade ut genom fönstret på kontoret precis och ser en blå subaru stå på gatan. Någon här? 🙂

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.