Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Sillen
    Deltagare

Det är korrekt som ni skriver dock sitter det inget filter där på min bil. Bara en tryckregulator väldigt liten. Om jag monterar ett filter där ska det vara före eller efter regulatornregulator?

Sillen
      Deltagare

Hej igen jag har märkt att när jag lyfter på minus eller pluskpluskabeln så slutar problemet i cirka 3 veckor. Sen kommer ryckandet tillbaka. Jag läste nått om vevaxelgivare som kunde ställa problemet.?

Sillen
        Deltagare

Lämnade in bilen dom kunde inte hitta några felkoder men problemet kvarstår kan inte accelerera ut på motorvägar ens

Igge
          Deltagare

Hej igen jag har märkt att när jag lyfter på minus eller pluskpluskabeln så slutar problemet i cirka 3 veckor. Sen kommer ryckandet tillbaka. Jag läste nått om vevaxelgivare som kunde ställa problemet.?

Med detta symptom skulle jag säga att en loggning är prio ett.

Hoppas att reservdelsbytarna du lämnat in den hos har utrustning och kunskap för sånt 🙂

Sillen
            Deltagare

Läste mej fram till att tändspolarna hade den här symptomen som jag har. Så jag köpte mej 4 nya hoppas det tar slut nu.

Sillen
              Deltagare

Nu har jag bytt tändspolar och provkört. Bilen blev som ny rapp och rolig.Felet var då att någon tändsploe misstände. Klart slut för mej för den här gången. Får tacka så mycket för dom tips jag fick.(subaru forever)

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.