SSC Allmänt snack Träffar Öst 100 Torsdag 7/7

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Några som skall dit och kika lite?

Kommer själv åka dit efter runt kl 19

mvh
      J

p_ilis
      Deltagare

Hallåj!

Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen.

/Peter

C.Barrow
        Deltagare

Jag kommer kanske dit. Dock i sällskap med tjejen och eventuellt en thailändare också…. Har honom på besök hemma nu.

pannan
          Deltagare

Hallåj!Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen./Peter

Verkstad? vad har hänt nu då?

Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉

Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;(

Jag skall försöka vara där runt 19 tiden

Mvh
            J

p_ilis
            Deltagare

Hallåj!Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen./Peter

Verkstad? vad har hänt nu då?Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉 Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;( Jag skall försöka vara där runt 19 tidenMvhJ

Same old.. Det har inte blivit bra med hjulvinklarna än så nu har de bytt en spindelled, hjullager och stötdämpare förutom undre bärarmen som de bytte förr gången. Ska in på hjulinställning snart så får vi se om det fixat till sig. *håller tummarna*

Mycke strul med din bil.. Förstår att det inte är så roligt. Några nyheter på lack-fronten?
              Kan laddet bero på det nya avgaset kanske?
              /Peter

Danne-Lakan
              Deltagare

Vad e Öst 100 för något

p_ilis
                Deltagare

Vad e Öst 100 för något

En restaurang/club med uteservering som ligger på söder (ringvägen/götgatan typ). Det har blivit nån slags tradition med häftiga bilar där på torsdagar. Ferrari, Maserati, viper osv.

Mvh
                  Peter

pannan
                  Deltagare

Verkstad? vad har hänt nu då?Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉 Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;( Jag skall försöka vara där runt 19 tidenMvhJ

Same old.. Det har inte blivit bra med hjulvinklarna än så nu har de bytt en spindelled, hjullager och stötdämpare förutom undre bärarmen som de bytte förr gången. Ska in på hjulinställning snart så får vi se om det fixat till sig. *håller tummarna*Mycke strul med din bil.. Förstår att det inte är så roligt. Några nyheter på lack-fronten? Kan laddet bero på det nya avgaset kanske?/Peter

Oki inte kul att höra får hoppas att de får ordning på hjulvinklarna :-/

Mmm jag vet, börjar bli lite trött då även stolsvärmen pajade efter en vecka. Och AC:n som jag nästan aldrig använder går sönder när man väl vill använda den, så jag var inget vidare glad idag då jag lämnade in bilen. Torkararmarna fick jag på garantien men de hade bara fått hem vänster arm??? den högra kommer om några dagar.

Tänkte ta tag i lacken nu när rutan är ny. Vill de inte lacka om den får de %¤%¤”¤” betala en recond hos t ex BVS i Västerås.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.