› SSC › Allmänt snack › Träffar › Öst 100 Torsdag 7/7
- Detta ämne har 7 svar, 684 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 4 månader sedan av
pannan.
-
FörfattareInlägg
-
6 juli, 2005 kl. 14:32 #14041
pannan
DeltagareNågra som skall dit och kika lite?
Kommer själv åka dit efter runt kl 19
mvh
J6 juli, 2005 kl. 18:41 #139081p_ilis
DeltagareHallåj!
Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen.
/Peter
6 juli, 2005 kl. 19:30 #139084C.Barrow
DeltagareJag kommer kanske dit. Dock i sällskap med tjejen och eventuellt en thailändare också…. Har honom på besök hemma nu.
6 juli, 2005 kl. 20:47 #139079pannan
DeltagareHallåj!Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen./Peter
Verkstad? vad har hänt nu då?
Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉
Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;(
Jag skall försöka vara där runt 19 tiden
Mvh
J7 juli, 2005 kl. 08:13 #139082p_ilis
DeltagareHallåj!Kanske kommer förbi med en kompis men utan bil.. Den är tillbaka på verkstaden igen./Peter
Verkstad? vad har hänt nu då?Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉 Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;( Jag skall försöka vara där runt 19 tidenMvhJ
Same old.. Det har inte blivit bra med hjulvinklarna än så nu har de bytt en spindelled, hjullager och stötdämpare förutom undre bärarmen som de bytte förr gången. Ska in på hjulinställning snart så får vi se om det fixat till sig. *håller tummarna*
Mycke strul med din bil.. Förstår att det inte är så roligt. Några nyheter på lack-fronten?
Kan laddet bero på det nya avgaset kanske?
/Peter7 juli, 2005 kl. 08:47 #139085Danne-Lakan
DeltagareVad e Öst 100 för något
7 juli, 2005 kl. 09:37 #139083p_ilis
DeltagareVad e Öst 100 för något
En restaurang/club med uteservering som ligger på söder (ringvägen/götgatan typ). Det har blivit nån slags tradition med häftiga bilar där på torsdagar. Ferrari, Maserati, viper osv.
Mvh
Peter7 juli, 2005 kl. 11:47 #139080pannan
Verkstad? vad har hänt nu då?Har du lyckats rippa ner våran körning ännu? 😉 Min skall på verkstad imorgon också för vindrutebyte plus att AC:n dog i förrgår plus att bilen laddar ojämt. Verkar vara ett bra exemplar man fick tag på ;( Jag skall försöka vara där runt 19 tidenMvhJ
Same old.. Det har inte blivit bra med hjulvinklarna än så nu har de bytt en spindelled, hjullager och stötdämpare förutom undre bärarmen som de bytte förr gången. Ska in på hjulinställning snart så får vi se om det fixat till sig. *håller tummarna*Mycke strul med din bil.. Förstår att det inte är så roligt. Några nyheter på lack-fronten? Kan laddet bero på det nya avgaset kanske?/Peter
Oki inte kul att höra får hoppas att de får ordning på hjulvinklarna :-/
Mmm jag vet, börjar bli lite trött då även stolsvärmen pajade efter en vecka. Och AC:n som jag nästan aldrig använder går sönder när man väl vill använda den, så jag var inget vidare glad idag då jag lämnade in bilen. Torkararmarna fick jag på garantien men de hade bara fått hem vänster arm??? den högra kommer om några dagar.
Tänkte ta tag i lacken nu när rutan är ny. Vill de inte lacka om den får de %¤%¤”¤” betala en recond hos t ex BVS i Västerås.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.