SSC Allmänt snack Träffar Öst regionsträff 21/10

• Detta ämne har 23 svar, 1,397 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år sedan av Chuckyyy.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Söndagen 21 oktober kl 0900-1600 är det sista prova på bankörning på Sviestad och då är det läge för en regionsträff. Vi träffas där lagom tills det öppnar och kör/snackar tills vi tröttnar (typ aldrig :)) och sedan tar vi gemensam lunch på lämpligt hak.
      Priset är 350:- plus pr licens 75:-.
      För mer info: http://www.lms.se/web/_pages/index_sektion.asp?NodeId=4&PageId=8&SektId=111

Väl mött kamrater.

/H – GT:n såld….Har Block kvar sin Cresent tro???

555_STI
      Deltagare

I’m there!.. kanske t.om med nya coilovers 😀

Nikke McRae
        Deltagare

Haha, Spike nappade direkt på förslaget.
          Kommer du i en ny Impreza då? Kanske en 2,0R 08a eller en Justy? 😛

Jag är klar klar klar, ska bli kul o testa D2’orna!

Brukar det vara mycket bilar på Sviestad när de kör ”Prova på bankörning”?

Denna gången hoppas vi på fler Imprezavänner både från region öst och grannregioner!

Nikke McRae
          Deltagare

Klistrar in lite info här för de som inte kört där förrut, som typ jag:

Startblankett finns att hämta här: http://www.lms.se/banrace/startblankett3.pdf

http://www.imprezive.com/impreza/sviestad_banskiss.jpg

http://www.imprezive.com/impreza/sviestad_karta.gif

Tips om spårval finns på rejsa.nu’s hemsida:
            http://rejsa.nu/bana_info.asp?sviestad

555_STI
            Deltagare

Om man är med en måndag kväll är det väldigt lite folk ca 10 bilar. men sluthelgen förra år var det typ 50 bilar, om vädret är bra räkna med mycket folk 🙂

555_STI
              Deltagare

kom ihåg också att om man har utnyttjat pr licens på SS stor träff och man har ingen racing licens då har man förbrukat för i år och då kör man igentligen o lagligt om nåt händer och de kollar upp det, men det är roligt att köra 😀

Nikke McRae
                Deltagare

kom ihåg också att om man har utnyttjat pr licens på SS stor träff och man har ingen racing licens då har man förbrukat för i år och då kör man igentligen o lagligt om nåt händer och de kollar upp det, men det är roligt att köra 😀

Oj så pass. Då har jag nått att skylla på ifall de kollar upp det ”- Det visste jag inte”. Det står ju inget om det på hemsidan vad jag kan se heller.
                  Man kanske skulle passat på o tagit racelicencen, men då måste man ju gå med i en klubb också. 😛

Klasagasa
                  Deltagare

Perfekt att ta det den enda helgen på halvåret som jag jobbar helg…
                    K*ken oxå.

//Klas som snudd på lyckats locka ut odjuret ur motorn

555_STI
                    Deltagare

http://web.sbf.se/regler/up/99/Bilaga_till_G_7_3_Licenser.pdf

Det stor längst ner i små text 🙂 Jag tror det är inte klubbens ansvar att informera men ditt egen att veta 🙂

Du kan var medlem i LMS samma dag som du ta licens tror jag 😀

Frågan är hur man tolkar ”per sportgren” 😀

—- SNIP —-

Licensen gäller endast vid ett tillfälle årligen per sportgren. Utövare får inte inneha giltig eller vilande licens i
                      den sportgren som PR-licensen avser. Licensen löses direkt hos den arrangerande klubben. Den tävlande
                      blir tillfälligt medlem i den klubb som utfärdat PR-licensen. En kort teorigenomgång ska genomföras.
                      Licensen gäller för:
                      􀂃 VIP-arrangemang (medåkare)
                      􀂃 VIP som kartläsare i nationella Rally-, RS- och Bilorienteringstävlingar.
                      􀂃

Yonaz
                      Deltagare

Yes asså!

Tar med kaffe och läktarproffskepsen 😉

Klasagasa
                        Deltagare

Ja mä gör dä, och Volvon. Räservolvon asså!

BVS-Robban
                          Deltagare

Hoppla ska se till att få sålt mina otroligt fina 8×18″ superleggera lackerade hos lackerare i BMW:s diamantsvart me nästan helt nya däck för endast 10 000:- sen blir det R-mackor för hela slanten !! Då kommer jag !!!

/ Smygreklamare

Klasagasa
                            Deltagare

Välkommen för bövelen!

555_STI
                              Deltagare

Den var väldigt mycket smyg den där reklam jag såg nästan inte det alls tills jag hade druckit en Whisky då ploppade den fram 🙂 När får man rekond på bilen? 😉

Är du laddad Klas?

Klasagasa
                                Deltagare

Den var väldigt mycket smyg den där reklam jag såg nästan inte det alls tills jag hade druckit en Whisky då ploppade den fram 🙂 När får man rekond på bilen? ;)Är du laddad Klas?

Jag är SÅ J*VLA LADDAD!!! 😛

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 24 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.