- Detta ämne har 53 svar, 2,946 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 8 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
6 april, 2004 kl. 06:21 #13732NiklasDeltagare
http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/images/logo_small.gif
Hemsida: http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html
Plats: Göteborg / Kungälv / Borås / Kungsbacka
Datum: Maj-Juni
Information: Inget mer officiellt just nu, mer information kommer att ges på hemsidan och i denna tråden.
6 april, 2004 kl. 09:52 #133397StratDeltagareAha, snajdigt. Bara för SSI eller?
Psst.. “barbEque” Annars kommer jag att tänka på en fransk, tecknad figur 😛
6 april, 2004 kl. 10:23 #133420NiklasDeltagareAllt beror på hur stort intresset blir. Tanken är att det kommer bli för SSI- och EVO-klubben. Om det behövs fler bilar kommer troligen VIP-personer bjudas in från GBG-regionen som har en personlig koppling till mig eller som har en grym cool bil och är mer eller mindre kändis bland bilfolket.
Föranmälning med anmälningsavgift kommer att poppa upp inom kort för att kolla hur många som är jättetända på grejen. Har fått lite “grönljus” från EVO-gänget, bla Stacke i Jönköping.
PS: Tack för tipset. 😉
7 april, 2004 kl. 18:21 #133419EVO6DeltagareJag är självfallet på om det inte krockar(!)med ngt annat.
8 april, 2004 kl. 16:42 #133421NiklasDeltagarehttp://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html
Hemsidan uppdaterad med lite mer info om evenemanget.
15 april, 2004 kl. 07:08 #133422NiklasDeltagareHar redan frågat om det finns några i EVO-klubben som är intresserade av att delta i detta evenemang (OutRun) och där finns några stycken som är på. Hur ser det ut här på SSI?
Vet du inte vad det handlar om så gå in på hemsidan (http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/about.html) och läs.
Jag är alltså intresserad av att se hur många som är sugna på att delta. Jag hoppas att alla från Göteborgsregionen ställer upp MEN att även folk utanför väst vill vara med och köra, leka, äta och umgås.
Datumet är inte spikat ännu men det blir troligen i maj, eventuellt i juni. Kommer se till så att det inte krockar med något annat evenemang och självklart kommer det bli på en lördag så att så många så möjligt kan vara med.
Intresserad?
15 april, 2004 kl. 08:56 #133411MatsDeltagareKlart man e på!!!
Mats GBG
Svart e snyggast:P15 april, 2004 kl. 13:20 #133392OzODeltagareSom regionsansvarig, visst uppdaterar du kalendern på hemsidan när det börjar spika sig? 😉
Beroende på datum och om bilen är hel är jag på.
::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::15 april, 2004 kl. 13:28 #133423NiklasDeltagareSjälvklart skall jag försöka komma ihåg att uppdatera kalendern. 😉
Skoj att du är på!
15 april, 2004 kl. 14:18 #133409convoyDeltagareJag har några funderingar. Hur fungerar:
“Efter målgång kommer en vinnare av tipsrundan koras vilket beräknas på tiden för körningen plus straffpoäng för eventuella felaktiga svar.”
ihop med:
“Tävlingen och arrangören ber alla deltagande att följa lagen och uppmanar INTE till vansinneskörning.”
Efter att ha läst programmet infinner sig följande frågor:
– Hur fungerar det egentligen med att ha en tävling på allmän väg där slutresultatet baseras på bland annat tidtagning??
– I och med att det är en tävling så finns det en arrangör. Vilket ansvar tar arrangören?
/Magnus
15 april, 2004 kl. 17:27 #133398BlockenDeltagare“- Lagligt?…
Tävlingen och arrangören ber alla deltagande att följa lagen och uppmanar INTE till vansinneskörning.”CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf ;):D:)
/AB
15 april, 2004 kl. 17:58 #133424NiklasDeltagareTiden baseras på hur bra man är på orientering och kartläsning, inte fortkörning.
“Tävlingen” är ett stavfel och skall korrigeras ASAP! Det är INGEN tävlingen eller ett race, det är ett gemensam biltur. Har försökt vara noga med att inte skriva race eller tävling men det har visst sluppit genom.
EDIT: Korrigerat!Hurvida folk kör fort kan jag inte ansvara för men det är INGET jag förespråkar och kräv av deltagarna. Vill ni på 90-vägarna köra i 70, 90, 100 eller 190 är helt upp till er.
15 april, 2004 kl. 17:59 #133425NiklasDeltagare>CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf
Blocken: Kanske inte, men då får de väl leta sig till andra evenemang då som uppmanar till fortkörning.
15 april, 2004 kl. 18:04 #133426NiklasDeltagareEstimerad längd: 12.4mil
Estimerad tid: 219min (ca 3.5h)Nu tvivlar jag på att mitt navigeringsprogram räknar rätt då den säger att det skall ta 3.5h att köra 12mil men längden borde nog vara korrekt varjefall.
Vad tycker ni, det känns väl inte för långt eller hur?
15 april, 2004 kl. 21:18 #133399BlockenDeltagare>>CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf
>
>Blocken: Kanske inte, men då får de väl leta sig till andra
>evenemang då som uppmanar till fortkörning.Du kanske skulle skaffa en skärm som kan visa smileys? ;):D }( 😛 :* :+ :7 …eller inte ta allt på sånt förbannat allvar!
Jäkligt KUL att du tar tag i ett sådant arrangemang iaf! Tummen upp! 🙂
/AB
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”OutRun 2004” är stängt för nya svar.