Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 54 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/images/logo_small.gif

Hemsida: http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html

Plats: Göteborg / Kungälv / Borås / Kungsbacka

Datum: Maj-Juni

Information: Inget mer officiellt just nu, mer information kommer att ges på hemsidan och i denna tråden.

Strat
      Deltagare

Aha, snajdigt. Bara för SSI eller?

Psst.. “barbEque” Annars kommer jag att tänka på en fransk, tecknad figur 😛

Niklas
        Deltagare

Allt beror på hur stort intresset blir. Tanken är att det kommer bli för SSI- och EVO-klubben. Om det behövs fler bilar kommer troligen VIP-personer bjudas in från GBG-regionen som har en personlig koppling till mig eller som har en grym cool bil och är mer eller mindre kändis bland bilfolket.

Föranmälning med anmälningsavgift kommer att poppa upp inom kort för att kolla hur många som är jättetända på grejen. Har fått lite “grönljus” från EVO-gänget, bla Stacke i Jönköping.

PS: Tack för tipset. 😉

EVO6
          Deltagare

Jag är självfallet på om det inte krockar(!)med ngt annat.

Niklas
            Deltagare

http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html

Hemsidan uppdaterad med lite mer info om evenemanget.

Niklas
              Deltagare

Har redan frågat om det finns några i EVO-klubben som är intresserade av att delta i detta evenemang (OutRun) och där finns några stycken som är på. Hur ser det ut här på SSI?

Vet du inte vad det handlar om så gå in på hemsidan (http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/about.html) och läs.

Jag är alltså intresserad av att se hur många som är sugna på att delta. Jag hoppas att alla från Göteborgsregionen ställer upp MEN att även folk utanför väst vill vara med och köra, leka, äta och umgås.

Datumet är inte spikat ännu men det blir troligen i maj, eventuellt i juni. Kommer se till så att det inte krockar med något annat evenemang och självklart kommer det bli på en lördag så att så många så möjligt kan vara med.

Intresserad?

Mats
                Deltagare

Klart man e på!!!

Mats GBG
                  Svart e snyggast:P

OzO
                  Deltagare

Som regionsansvarig, visst uppdaterar du kalendern på hemsidan när det börjar spika sig? 😉

Beroende på datum och om bilen är hel är jag på.

_______________________________________________________________________________
                    ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                    Deltagare

Självklart skall jag försöka komma ihåg att uppdatera kalendern. 😉

Skoj att du är på!

convoy
                      Deltagare

Jag har några funderingar. Hur fungerar:

“Efter målgång kommer en vinnare av tipsrundan koras vilket beräknas på tiden för körningen plus straffpoäng för eventuella felaktiga svar.”

ihop med:

“Tävlingen och arrangören ber alla deltagande att följa lagen och uppmanar INTE till vansinneskörning.”

Efter att ha läst programmet infinner sig följande frågor:

– Hur fungerar det egentligen med att ha en tävling på allmän väg där slutresultatet baseras på bland annat tidtagning??

– I och med att det är en tävling så finns det en arrangör. Vilket ansvar tar arrangören?

/Magnus

Blocken
                        Deltagare

“- Lagligt?…
                          Tävlingen och arrangören ber alla deltagande att följa lagen och uppmanar INTE till vansinneskörning.”

CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf ;):D:)

/AB

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Niklas
                          Deltagare

Tiden baseras på hur bra man är på orientering och kartläsning, inte fortkörning.

“Tävlingen” är ett stavfel och skall korrigeras ASAP! Det är INGEN tävlingen eller ett race, det är ett gemensam biltur. Har försökt vara noga med att inte skriva race eller tävling men det har visst sluppit genom.
                            EDIT: Korrigerat!

Hurvida folk kör fort kan jag inte ansvara för men det är INGET jag förespråkar och kräv av deltagarna. Vill ni på 90-vägarna köra i 70, 90, 100 eller 190 är helt upp till er.

Niklas
                            Deltagare

>CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf

Blocken: Kanske inte, men då får de väl leta sig till andra evenemang då som uppmanar till fortkörning.

Niklas
                              Deltagare

Estimerad längd: 12.4mil
                                Estimerad tid: 219min (ca 3.5h)

Nu tvivlar jag på att mitt navigeringsprogram räknar rätt då den säger att det skall ta 3.5h att köra 12mil men längden borde nog vara korrekt varjefall.

Vad tycker ni, det känns väl inte för långt eller hur?

Blocken
                                Deltagare

>>CConvoy>> Låter inte som något för dig och K&N iaf
                                  >
                                  >Blocken: Kanske inte, men då får de väl leta sig till andra
                                  >evenemang då som uppmanar till fortkörning.

Du kanske skulle skaffa en skärm som kan visa smileys? ;):D }( 😛 :* :+ :7 …eller inte ta allt på sånt förbannat allvar!

Jäkligt KUL att du tar tag i ett sådant arrangemang iaf! Tummen upp! 🙂

/AB

http://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 54 totalt)
                                • Ämnet ”OutRun 2004” är stängt för nya svar.