Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 54 totalt)
  • Författare
    convoy
    Deltagare

Alien:

Gött! Jag gissade nästan att det var så. Ordet “tävling” är lite lurigt och juridiskt kan det få en del otäcka konsekvenser, för å inte tala om hur det hade blivit om Aftonbladet fått fatt på “storyn” 😉 😛 ;-).

Jag sällar mig till Mr BlaCC och gör även jag tummen upp för ditt initiativ!

/M

>Tiden baseras på hur bra man är på orientering och
      >kartläsning, inte fortkörning.
      >
      >”Tävlingen” är ett stavfel och skall korrigeras ASAP! Det är
      >INGEN tävlingen eller ett race, det är ett gemensam biltur.
      >Har försökt vara noga med att inte skriva race eller tävling
      >men det har visst sluppit genom.
      >EDIT: Korrigerat!
      >
      >Hurvida folk kör fort kan jag inte ansvara för men det är
      >INGET jag förespråkar och kräv av deltagarna. Vill ni på
      >90-vägarna köra i 70, 90, 100 eller 190 är helt upp till er.

Niklas
      Deltagare

>för å inte tala om hur det hade blivit om
        >Aftonbladet fått fatt på “storyn” 😉 😛 ;-).

Hehe, jo, det är det jag vill undvika. Jag vill inte att vi har polisbilar och tvcrew vid starten samt poliskontroller längs rutten som de lyckats “fiska fram” på nått magiskt sätt. Jaja, överdrivet jag vet men vill gärna att vi börjar i liten skala och bjuder in media och herr konstapel till kommande års evenemang. 🙂

Den officiella linjen är alltså att alla uppmanas till att köra lagligt. Men jag tvivlar på att jag hade deltagit i OutRun och kört “bensinsnålt”…men det är därför jag inte deltar utan åker direkt från starten till målet och värmer upp grillen! 😀

Niklas
        Deltagare

Intresset för evenemanget är ganska stort i EVO-klubben hos vissa “locals”. Vi kommer som det ser ut nu avsluta hela spektaklet hemma hos en som bor i villa/hus i Lindome. Hoppas han har trädgård stor nog för grillning och lekar! 😀

Rutten rekas troligen imorgon. 😉

Niklas
          Deltagare

Vilken lördag passar bäst?

22/5
            Samma dag som “Gatebil – Vålerbanen” i Norge och Vingåkraträffen (Realcar inviger nya lokaler).

29/5
            Samma dag som “Bilsport – En dag på strippen” i Piteå
            – Tvivlar på att folk som skall till Piteå vill till Göteborg.

5/6
            – Inga stora evenemang som jag känner till.

12/6
            Samma dag som “Bilsport – En dag på strippen” i Göteborg
            – Smart eller dumt datum? Perfekt avslutning på Säve-grejen eller dumt då det är väldigt mycket trafik ute i trakterna runt Göteborg?

Niklas
            Deltagare

Eftersom ingen sagt något så kör vi på 5/6 preliminärt.

Håller på med ett eget forum så vi slipper snacka en massa här angående evenemanget.

EDIT: NU KAN MAN SKICKA IN ANMÄLAN! 🙂

Xenomorph
              Deltagare

Hm jag kanske har missat detta någon stanns men vad ligger avgiftspriset på om man nu ska anmäla sig?

OzO
                Deltagare

>Eftersom ingen sagt något så kör vi på 5/6 preliminärt.

Du är för snabb, har ju bara gått knappt en dag… 🙂 5/6 -> tyvärr är jag upptagen. Får bli ett annant år för mig. 🙂

>Håller på med ett eget forum så vi slipper snacka en massa
                  >här angående evenemanget.

Har det aspelut inget med Imprezaklubben att göra så visst kan du köra eget forum, men jag ser inga problem varför du inte kan lägga upp tråd här…? Fast du kanske vill hålla det skiljt… jag skall inte lägga mig i… :+

_______________________________________________________________________________
                  ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                  Deltagare

200kr/anmälning = 1 bil, 2 personer

Niklas
                    Deltagare

>Du är för snabb, har ju bara gått knappt en dag… 🙂 5/6 ->
                      >tyvärr är jag upptagen. Får bli ett annant år för mig. 🙂

Några som vill att jag bestämmer datum “igår” om vi säger så. När kan du då? Av de förslagen som jag skrev ovan. Vill ju att du skall vara med också… 🙂

>Har det aspelut inget med Imprezaklubben att göra så visst
                      >kan du köra eget forum, men jag ser inga problem varför du
                      >inte kan lägga upp tråd här…? Fast du kanske vill hålla det
                      >skiljt… jag skall inte lägga mig i… :+

Bara rädd att det blir många frågor om ditten och datten samt att alla som skall hjälpa till bakom kulliserna måste ha nånstans att kunna skriva “hemlig” information.

Xenomorph
                      Deltagare

hm det var inte mycket det jag och en polare är på men måste man anmäla sig nu eller?

Niklas
                        Deltagare

Billigt men förhoppningsvis inte för billigt. Får hoppas att jag inte själv får lägga ut pengar för att få det hela att gå runt.

Pengarna måste vara inne en vecka innan dagen för evenemanget så jag vet exakt hur många som skall vara med och vilken budget jag har då käk skall köpas in. Så man kan vänta till mitten/slutet av maj innan man bestämmer sig till 100% om man skall vara med eller ej. Dock kan man inte logga in och ta del av hela forumet förrän man betalt avgiften.

Xenomorph
                          Deltagare

Så ja nu är pengar insatta (-: man måste ju vara ute i tid..

Niklas
                            Deltagare

Har inte med min dosa så jag inte verifiera men du kan ju regga ditt konto på forumet. 🙂

Xenomorph
                              Deltagare

ok ska det.

Xenomorph
                                Deltagare

Hm skit ser nu att jag har start nr 1 i out run listan hehe vi får se hur det går. Men det ska bli kul att träffa några klubbmedlemmar då detta är första gången jag är med på något.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 54 totalt)
                                • Ämnet ”OutRun 2004” är stängt för nya svar.