Med tanke på att det är asfaltvägar så behöver du inte oroa dig för att du inte kommer se var de andra bromsat och att det skall vara löst lager grus överst på vägarna. 😉
Om någon har skickat in en anmälan men inte fått något svar ber jag er kontakta mig via PM eller skicka ett mail till mig. Tydligen verkar det som om vissa inte fått sina svar och därför inte kunnat betala in startavgiften för att bekräfta sin anmälan.
Kom ihåg att svaret är skickat till samma mail som användes för att skicka in anmälan!
8 bilar är klara för start, jag har räknat med ungefär 10 så jag tycker inte det är så lite. Finns säkert några som vill se utgången av första evenemanget för att eventuellt vara med i nästa. Då kommer vi även (troligen) släppa in fler bilar i startfältet så “OutRun II” kommer att bli (mycket?) större.
>8 bilar är klara för start, jag har räknat med ungefär 10 så
>jag tycker inte det är så lite. Finns säkert några som vill se
>utgången av första evenemanget för att eventuellt vara med i
>nästa. Då kommer vi även (troligen) släppa in fler bilar i
>startfältet så “OutRun II” kommer att bli (mycket?) större.
Ytterligare en EVO är klar för start med det fina namnet “Pean Sweden Racing”. Trevligt att startfältet sprider sig lite över märkena. Hoppas nu det blir sol och kanonväder då vi drar ut på vägarna om 1½ vecka.