Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Med tanke på att det är asfaltvägar så behöver du inte oroa dig för att du inte kommer se var de andra bromsat och att det skall vara löst lager grus överst på vägarna. 😉

Xenomorph
      Deltagare

hehe sant glömde det..

Niklas
        Deltagare

En Impreza och snart fyra EVO6or. Nu får ni skärpa er!

Xenomorph
          Deltagare

Mm Aliendice jag känner mig lite ensam i evo sällskapet..

Niklas
            Deltagare

Om någon har skickat in en anmälan men inte fått något svar ber jag er kontakta mig via PM eller skicka ett mail till mig. Tydligen verkar det som om vissa inte fått sina svar och därför inte kunnat betala in startavgiften för att bekräfta sin anmälan.

Kom ihåg att svaret är skickat till samma mail som användes för att skicka in anmälan!

Mujo84
              Deltagare

Det lät ju roligt, men fan, 60 mil fram och tilbaka är maffligt för träffa lite impreza-guys…men fan roligt att du tar tag i saker dice!

//Mujo (ingen som säljer vinge?)

X3000
                Deltagare

Många anmälda???

Niklas
                  Deltagare

11 stycken, dock har inte alla bekräftat sin anmälan genom att betala avgiften.

Här är listan på de anmälda:
                    http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/entries.html

Pontus_GT
                    Deltagare

Projsat och klart!!

Nu är det bara att ladda…}( }(

X3000
                      Deltagare

Nu är det betalat å klart för mig oxå.. Göttigt.. Men tycker att deltagarantalet är lite lågt.. Vad väntar folk på??? Det kommer ju bli fetgrymt :7 :9

Niklas
                        Deltagare

8 bilar är klara för start, jag har räknat med ungefär 10 så jag tycker inte det är så lite. Finns säkert några som vill se utgången av första evenemanget för att eventuellt vara med i nästa. Då kommer vi även (troligen) släppa in fler bilar i startfältet så “OutRun II” kommer att bli (mycket?) större.

X3000
                          Deltagare

>8 bilar är klara för start, jag har räknat med ungefär 10 så
                            >jag tycker inte det är så lite. Finns säkert några som vill se
                            >utgången av första evenemanget för att eventuellt vara med i
                            >nästa. Då kommer vi även (troligen) släppa in fler bilar i
                            >startfältet så “OutRun II” kommer att bli (mycket?) större.

Okidoki.. Då hajar jag..

Niklas
                            Deltagare

Mindre än en vecka kvar tills sista anmälningsdagen. Vill du vara med i det första OutRun är det hög tid att skicka in din anmälan.

Ta en titt på http://www.shellkonto.nu/alien/outrun/index.html för information om evenemanget och hur du gör en anmälan.

Ni som redan är anmälda och som har bekräftat detta genom att betala avgiften, glöm INTE att kolla forumet där det finns viktig information!

Niklas
                              Deltagare

Ytterligare en EVO är klar för start med det fina namnet “Pean Sweden Racing”. Trevligt att startfältet sprider sig lite över märkena. Hoppas nu det blir sol och kanonväder då vi drar ut på vägarna om 1½ vecka.

X3000
                                Deltagare

En liten fråga.. Vilken tid börjar det?? Hur länge beräknas dagen???
                                  Har inte hittat svar på dessa frågor så jag frågar istället..

Min kartläsare måste veta detta snarast om han skall kunna va med.. Annars får jag ragga en ny..

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 54 totalt)
                                • Ämnet ”OutRun 2004” är stängt för nya svar.