› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › OZ Racing * 5 + STI6 vinge = dräggelfaktor
- Detta ämne har 31 svar, 1,850 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
3 februari, 2004 kl. 22:26 #7514
Niklas
Deltagare”DETTA ÄR RIKTIG PORR!” :7 :7 :7
http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/040203/01.jpg– Fem stycken fälgar fick jag, kanske man skall ha den sista som prydnad i vardagsrummet?
—
”IKEA BILLY UTAN FOGSKARV (Rad 25, Fack 71)” 😀 😀 😀
http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/040203/04.jpg– STI vingen är faktiskt riktigt snygg om man spacklar bort skarven på benen så det inte ser ut som en byggsats från Duplo!
—
Fler bilder på: http://www.shellkonto.nu/alien/gallery_040203.html
—
Superstort tack till Szanto för grejorna! Jag lovar att ta väl hand om dem!
Även ett stort tack till damen som följde med och hämtade grejorna trots riktigt busväder!
Sist men inte minst en stooor 😮 till lilla Clion som lyckades svälja fem stycken fälgar varav fyra med lakrits och vingen för att även tillåta oss att sitta i bilen på vägen hem. Imponerad! 😀
Nu skall jag sova och drömma sött! :+
3 februari, 2004 kl. 22:48 #87148nisse
Deltagaredet där är en sti5 vinge.
men en sjukt bra deal endå! ruskigt snygga fälgar! är det 17″?
3 februari, 2004 kl. 22:55 #87147Tengil
DeltagareNice det var på tiden att du fixade OZ guld och dumpade dina Bmw-fälgar ;-);-)
Har nämligen sett en lagom stylad 3-serie med sådana och då har man sett allt:D
Antar att det e 17″ på dem nya, så att ditt däck-konto inte får ett slaganfall om du skall köpa nya 18″däck.
Fast du kanske får köpa nya 17″ändå.Diskret vinge skall bli intressant att se den Irl, tror inte jag sett någon sådan på en Impreza.
Eller så är jag bara värdelös på att känna igen vingar:-)3 februari, 2004 kl. 23:41 #87153Xenomorph
DeltagareHej Tengil jag har en sådan vinge fast det är en skarv
mellan vingens ”ben” och övre delen av vingen.
Har funderat på att spackla igen den skarven innan ska
nog göra det.
Snart får jag mina nya 17″ fälgar med (-:4 februari, 2004 kl. 05:39 #87158Niklas
Deltagarenisse: Jasså är det en 5a? Jaja, skit samma. 😀 Har inte lärt mig se skillnad på en 5a och en 6a. 6an skall vara 1″ högre, det är allt jag vet. 😉
Jupp, det är 17″are. Lite använda men helt utan (större) skador. Skall bli skoj att slänga på sommarsulorna till våren! Tur man bor i södra delen av landet så man kan göra det lite tidigare. Blev glad då jag fick reservfälgen gratis. Erik är riktigt schysst. Men å andra sidan så tyckte han väl att han inte skulle ha någon användning av en ensam OZ-fälg! 😀
4 februari, 2004 kl. 07:57 #87159Niklas
DeltagareDet blir antingen de gamla omlackade eller en uppsättning galna superfälgar men den sponsorn är inte helt 100 än. Vi får väl se vad det blir. Fick reda på vad det blir för färg på bilen igår samt de senaste uppdateringarna. En italiensk stylingfirma som lekte med F&F-bilarna skall hjälpa till med värstingstolar och grejor.
Super-citronen = JoCCe
Super-tomaten = Borren
Super-********* = Szanto…? 😉4 februari, 2004 kl. 09:24 #87154Rogga
DeltagareSiken porr gubbe du är alien 😛
Rogga ”Kombimaffian”
http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=ssi556
4 februari, 2004 kl. 09:24 #87152Micke81
Deltagare>Super-citronen = JoCCe
>Super-tomaten = Borren
>Super-********* = Szanto…? 😉
Tänkte bara leka viktig-petter, men var det inte Kenson’s 3kgt som kallades supertomaten som svar på jocces citron??? 🙂/micke
4 februari, 2004 kl. 09:27 #87160Niklas
DeltagareJo, det finns väl två. Borrens EVO fick också namnet SuperTomaten tack vare att den ser ut som en syskonbil till JoCCes. Har diskuterats i leda på Zatzy vilken som är den riktiga Tomaten. 😛
4 februari, 2004 kl. 09:27 #87136SecretAgentMan
Deltagare>Det blir antingen de gamla omlackade eller en uppsättning
>galna superfälgar men den sponsorn är inte helt 100 än. Vi får
>väl se vad det blir. Fick reda på vad det blir för färg på
>bilen igår samt de senaste uppdateringarna. En italiensk
>stylingfirma som lekte med F&F-bilarna skall hjälpa till med
>värstingstolar och grejor.
>
>Super-citronen = JoCCe
>Super-tomaten = Borren
>Super-********* = Szanto…? 😉Ååååå vad underbart, en till kladd&plast-räääser. :+
/J
4 februari, 2004 kl. 09:39 #87161Niklas
DeltagareJERRY! Jag fick det bekräftat igår! Neon skall monteras under bilen, i ratten och i växelspaken! Nu blir du väl glad?!?! 😀 😀 😀
EDIT: Varför snackar vi om detta i denna tråden? 😮
4 februari, 2004 kl. 10:07 #87150Grusdraparn
DeltagareSåååja, nu börjar det likna nått! 😮
http://www.shellkonto.nu/alien/gallery/040203/01.jpg
Men vad ska du ha för fälgar till sommardäcken? 😉
4 februari, 2004 kl. 10:09 #87142Janne248
DeltagareLär bli nice det där! Grattis Alien! Ska bli skoj å se (rally)(wannabe)skapelsen live i sommar nånstans!
4 februari, 2004 kl. 10:16 #87151Tallen
DeltagareGrattis Alien, det måste va en riktig super deal du gjort!
Riktigt avis på fälgarna:P
Sånna vill jag oxo ha!
/D
4 februari, 2004 kl. 10:46 #87157STI_Subba
DeltagareDet ser ut som du går åt rätt hål med fälgerna och vingen. Grattis till tillskottet! Hoppas gummin håller för säsongen.
/Kyle
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.