SSC Allmänt snack Var det du? Ozo på bussen?

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    syke
    Blockerad

Mitt minne är svagt, och jag har ju inte träffat Ozo så många ggr, men det var iallafall en lookalike om inte självaste herrn på buss 847 i morse 🙂

Jag kunde ju ha använt pm .. men vafan, det här är ju en publik angelägenhet! :+

Niklas
      Deltagare

Åka buss, fy fan vad traaaaadett! 😀

OzO
        Deltagare

Ja jävlar… var tvungen att tänka lite vad jag har gjort i morse! *Zzz* 🙂 Har varit ute på landstället under veckan och morsan har snott bilen så… det blir kommunalt till jobbet med start i 847 från Östnora. En och en halv timme senare och man sitter ute på gärdet. Sen vet man att man har lika långt hem på kvällen igen… :+:D

(Tränar inför jobbpendling från garagekomplexet mitt ute i ingenstans som jag skall köpa vilket år som helst)

Sorry om jag inte hälsade, fast jag har svårt att känna igen folk 0644 på morgonen! 😀

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

jeppe
          Deltagare

U R A B U S

Vill inte sno Dannes läge för post men kunde inte låtta bli 😀 😀

Niklas
            Deltagare

OzO: Bullerbyn? 😀

OzO
              Deltagare

*asg*@Alien! Så var det ja! Granne med dig + Strativarius? 😀

_______________________________________________________________________________
                ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

syke
                Blockerad

>Sorry om jag inte hälsade, fast jag har svårt att känna igen
                  >folk 0644 på morgonen! 😀

Hähä, jag var inte bättre jag, men jag var osäker på om det var du såååå .. men skönt att få klarhet i det hela 😀 :+

Niklas
                  Deltagare

>*asg*@Alien! Så var det ja! Granne med dig + Strativarius?
                    >:D

Lätt!

/N – som vill bo i karavan 😛

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.