SSC Allmänt snack Allmänt småprat Paket på väg från USA – någon som vill dela frakt?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 182 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Jag håller på att leta agan, tänkte på en 3″ downpipe med bellmouth och racecat godkänd för typ ”bilprovning”, kanske behövs 300-cells i stället för de vanliga 100-cells? Men tänkte sen bygga ihop det med ett beggat mellanrör och slutdämpare, allt 3″

Förslag? För dollarn står ju jävligt bra till, i så fall är det deal direkt 😛

// Patrik K

.zip
      Deltagare

Asch. Jag som ska beställa slangkit men det verkar inte finnas i rätt modell hos Ravspec.

//.zip

Blocken
        Deltagare

HallojJag har ett avgassystem på väg från Ravspec, är det någon som har tänkt handla något, och vill vara med och dela lite frakt?Jag kan sköta beställning, betalning och tullning – men det är cash i förväg som gäller då. :)/J

Kan han ordna en båt? 🙂
          http://i155.photobucket.com/albums/s320/harley_60/IMG_1888_Large_Web_view.jpg

/BigBlock

SecretAgentMan
          Deltagare

Självklart! Det är bara en fråga om hur stor del av frakten du vill ta. 😀 😀 😀

Bara en….? 😮

/J

SecretAgentMan
            Deltagare

Jag skulle handla komplett och minimera krånglet Patrik – Invidia 3″ rostfritt, komplett med allt (katt) landar ganska precis under 10′ ink. frakt och tull.

/J

alrik
              Deltagare

Jag skulle handla komplett och minimera krånglet Patrik – Invidia 3″ rostfritt, komplett med allt (katt) landar ganska precis under 10′ ink. frakt och tull./J

Hur låter detta system under normal körning?

Är också sugen på ett system fast vill ha en som man kan åka med utan öronproppar för att inte blir döv efter ett par mils körning.

/Mikael

SecretAgentMan
                Deltagare

KN har ett sådant på sin bil, går oväntat tyst, och ryter lagomt vid gaspådrag. 🙂

/J

simo
                  Deltagare

Med den sista pluggen i slutdämparen så är det lika tyst som orginalsystemet.

/U

alrik
                    Deltagare

Låter nästan som ett slå till erbjudande. Ska sova på saker och återkommer med ett svar i eftermiddag.

/Mikael

Mr Smith
                      Deltagare

Jag skulle vilja bestælla med lite slangar om det går fint.. 🙂

Dessa två kitten skulle jag vilja ha:

Samco Ancilliary Hose Kit For 02+ Impreza WRX/STI (9 Piece Set)

Samco Radiator / Coolant Hose Set For 02+ Impreza WRX/STI

Dessa i blå færg 🙂

Hur mycket ska du ha før de inklusive frakt?

SecretAgentMan
                        Deltagare

Jag kollar med Mark och återkommer.

Exakt kostnad på öret kan var trickigt att få fram, jag brukar hamna rätt nära, och så löser vi det efteråt om det är lite plus/minus. 🙂

/J

Janne248
                          Deltagare

Jerry, vad landar en Invidaia downpipe på med kat till min MY04 STi?? (Har redan mellanrör och slutburk köpt från Streetpower)

Edit: Hittar ingen sådan på deras hemsida ;( men jag hittar inget till GC8’or heller som du bjuder ut till Patrik….. har dom mer än dom visar på webisdan?

SecretAgentMan
                            Deltagare

Dom har betydligt mer än vad som finns på sidan. 🙂

Det är till senare kokare som jag skall ha till min, så det är samma-lika saker (som bekant, helsystem från senare passar bra på äldre bilarna).

🙂

/J – skall kika på’t, återkommer.

specialized
                              Deltagare

Med den sista pluggen i slutdämparen så är det lika tyst som orginalsystemet./U

Men utan pluggen..satan.. du hörs bra då 😀 😀

Sorry för OT 🙂

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                                ———————————-
                                SS @ en halv förmiddag inklusive 3 snurrningar 😉

Yonaz
                                Deltagare

Deadline?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 182 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.