SSC Allmänt snack Allmänt småprat Paket på väg från USA – någon som vill dela frakt?

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 182 totalt)
  • Författare
    Mr Smith
    Deltagare

Hur går det med detta, fick ett samtal från bilsport igår och dom bjöd ner mej till mässan så de börjar bli tight

Mvh Johan

SecretAgentMan
      Deltagare

Pallen är på G med Fedex, tydligen kör de bil mellan Paris/Arlanda…de väntade in den idag, eller på måndag.

Sedan skall tullen göra sitt, men rimligtvis finns det grejer hemma i mitten av nästa vecka.

/J

SecretAgentMan
        Deltagare

Pallen är på G med Fedex, tydligen kör de bil mellan Paris/Arlanda…de väntade in den idag, eller på måndag.

Sedan skall tullen göra sitt, men rimligtvis finns det grejer hemma i mitten av nästa vecka.

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Nu är det grejer på ingång, tullen har gjort sitt – jag har pyntat tullen, och skall bara boka när lastbilen kommer hem och lastar av pallen.

VIKTIGT SOM FAN!!! LÄS!!! (..eller skyll er själva 😀 )

Ni som har svinbråttom med prylarna och skall till Elmia t.ex får hämta hos mig (bor i krokarna runt Västerås, pm:a mig för adress/telefonnummer), eller be mig extremt snällt så skickar jag med valfritt paket (ni står för kostnaden, jag kan vara hyvens och ligga ute med pengar, men Dragan&Dragan motivationskonsult Inc. kommer hänga på erat dörrlås om det dröjs med återbetalningen).

Jag tänker INTE jaga folk, och heller inte agera lagerdepå, så NI får ta kontakt med MIG, inte tvärtom. 🙂

Jag förväntar mig få in pallen idag, eller senast imorgon (jag får åka ifrån jobbet då leverantören bara kör under arbetstid…så det måste tajmas lite).

/J

SecretAgentMan
            Deltagare

Nu är det grejer på ingång, tullen har gjort sitt – jag har pyntat tullen, och skall bara boka när lastbilen kommer hem och lastar av pallen.

VIKTIGT SOM FAN!!! LÄS!!! (..eller skyll er själva 😀 )

Ni som har svinbråttom med prylarna och skall till Elmia t.ex får hämta hos mig (bor i krokarna runt Västerås, pm:a mig för adress/telefonnummer), eller be mig extremt snällt så skickar jag med valfritt paket (ni står för kostnaden, jag kan vara hyvens och ligga ute med pengar, men Dragan&Dragan motivationskonsult Inc. kommer hänga på erat dörrlås om det dröjs med återbetalningen).

Jag tänker INTE jaga folk, och heller inte agera lagerdepå, så NI får ta kontakt med MIG, inte tvärtom. 🙂

Jag förväntar mig få in pallen idag, eller senast imorgon (jag får åka ifrån jobbet då leverantören bara kör under arbetstid…så det måste tajmas lite).

/J

Janne248
              Deltagare

Jerry har PM!

Janne248
                Deltagare

Jerry har PM!

Ubbe
                  Deltagare

Jerry har PM!

Och ett till! :9

Ubbe
                    Deltagare

Jerry har PM!

alrik
                      Deltagare

Jerry har PM!

Ytterligare ett!

/Mikael

alrik
                        Deltagare

Jerry har PM!

Ytterligare ett!

/Mikael

Patrik K
                          Deltagare

Jerry har PM!

Ytterligare ett!/Mikael

Och ett till … 😀

// Patrik K

Patrik K
                            Deltagare

Jerry har PM!

Ytterligare ett!/Mikael

Och ett till … 😀

// Patrik K

SecretAgentMan
                              Deltagare

Oj…här var det snabba ryck – jag vill ta emot pallen, och sortera upp prylarna först, så att jag verkligen vet att allt kommit. 🙂

Jag återkommer senare under dagen till er (via pm).

/J

SecretAgentMan
                                Deltagare

Oj…här var det snabba ryck – jag vill ta emot pallen, och sortera upp prylarna först, så att jag verkligen vet att allt kommit. 🙂

Jag återkommer senare under dagen till er (via pm).

/J

Visar 15 inlägg - 136 till 150 (av 182 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.