› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Paket på väg från USA – någon som vill dela frakt?
- Detta ämne har 181 svar, 11,216 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 10 månader sedan av
Patrik K.
-
FörfattareInlägg
-
19 november, 2007 kl. 17:30 #116440
NickeH
DeltagareJerry du skrev i nån tidigare tråd följande:
”har monterat en kombo av Invidias kattade downpipe och resten Greddy, under 10 hemma, och den bilen leder ligan hos Trollspeed bland newage 2-liters STi”
Min fråga är bara om detta krävde mycket anpassning att sätta ihop delar från olika fabrikat. Skulle vilja slippa ta fram bågfilen och kapa i mitt nya system 🙂
Antar att man delat avgassystemet på samma ställen och så.
Lite krångel är helt ok men väldigt mycket krångel känns mindre bra.
Du får räkna in lite ”svarat på alldeles för många dumma frågor”-pengar på ovanstående beställningar(iaf min). 🙂
/N
19 november, 2007 kl. 18:54 #116369oskar
DeltagareJag är intresserad av en Invidia dp med katt.
Undrar också om det passar ihop med ett aga av annat märke?//Oskar
19 november, 2007 kl. 19:50 #116351Lefty
DeltagareInvidia is the ####… 🙂
19 november, 2007 kl. 19:58 #116349jraberg
Deltagaremin lilla mätare, försvann den i ngn ljuddämpare?
hmm.. faast ska jag betala frakt för båtar 😮 och dämpare så kanske jag hoppar iofs.
-johan
edit. kan vi inte slänga allt i Blockens båt å köra allt hit på en gång…20 november, 2007 kl. 07:56 #116277SecretAgentMan
DeltagareJag känner bara en enormt trist ”åååååååh….”-känsla när jag ser hur denna tråden utvecklade sig, tanken från början var nog mer om någon ville ha något litet att kasta med i någon av mina avgaskartonger. 🙁
Vi börjar om med lite stenhårda, ej omförhandlingsbara grundkrav.
1. DU plockar ut vad DU vill ha, jag agerar inte dadda, orkar/kan/vill inte (ja, invidias dp, och greddys system bygger på en standard, det har gått bra att blanda tidigare, inget är garanterat dock, det blir en viss verifiering när beställning sker, Mark på Ravspec är kokar-kille själv och har lite koll).
2. Jag tar fram ett ungefärligt pris med frakt och tull (exakt avräkning sker efter att grejerna kommit hem), ALLA slantar skall in INNAN ordern ramlar iväg.
3. Var och en ser till att hämta upp sina saker, ber ni jättesnällt kan jag kanske ramla förbi bussgods, där går gränsen.
4. Vel tolereras icke, slackar någon med betalning kommer jag hänga ut er.
Vi börjar på en ny lista, sätt upp er själva med vad ni vill handla.
/J – orkar inte vara jourhavande stödpappa just nu.
20 november, 2007 kl. 07:58 #116278SecretAgentMan
DeltagareSGM – Komplett Invidiasystem med katt.
(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
20 november, 2007 kl. 09:03 #116354dragster
dragster – Komplett Invidiasystem med katt G200 slutburk, Walbro soppapump, Defi mätarhållare – MY03(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
20 november, 2007 kl. 09:04 #116441NickeH
dragster – Komplett Invidiasystem med katt G200 slutburk, Walbro soppapump, Defi mätarhållare – MY03
NickeH – Invidia kattad dp, greddy sp2 (sorry för alla frågor, förstår du blir less men tack för svaret) har en GT -00(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
20 november, 2007 kl. 09:27 #116279SecretAgentMan
DeltagareEn sak till, skriv vad ni har för modell/årsmodell – kan vara kritiskt för en sådan sak som en mätarhållare (även om jag har omänsklig koll på vad de flesta kör, så känner jag inte alla 😀 ).
🙂
/J
20 november, 2007 kl. 13:20 #116380alrik
dragster – Komplett Invidiasystem med katt G200 slutburk, Walbro soppapump, Defi mätarhållare – MY03
NickeH – Invidia kattad dp, greddy sp2 (sorry för alla frågor, förstår du blir less men tack för svaret) har en GT -00
Alrik – Komplett Invidiasystem med katt, GT-350 slutburk. Type R-99(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
20 november, 2007 kl. 19:32 #116280SecretAgentMan
DeltagareGött! 🙂
För att sparka lite fart på det här så sätter jag en deadline till torsdag, inga undantag göres.
Jag tar fram priset på torsdag kväll, ni för över slantar, så sparkar vi igång beställningen.
Listan är enligt nedan, Janne, Patrik mfl saknas – rappa på ba’! 🙂
————————————-
SGM – Komplett Invidiasystem med katt.
NickeH – Invidia kattad dp, greddy sp2 (sorry för alla frågor, förstår du blir less men tack för svaret) har en GT -00
Alrik – Komplett Invidiasystem med katt, GT-350 slutburk. Type R-99(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
20 november, 2007 kl. 23:01 #116399Patrik K
DeltagareJerry: Bra skrivet innan, respect 😉 , sorry för extrafrågorna, won´t happen again! Tack för att du roddar. Hjälper gärna till om du behöver.
SGM – Komplett Invidiasystem med katt.
Alrik – Komplett Invidiasystem med katt, GT-350 slutburk. Type R-99
Patrik K – Komplett Invidiasystem med katt, GT-350 slutburk. GT-99(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
// Patrik K
21 november, 2007 kl. 07:31 #116426Mr Smith
Patrik K – Komplett Invidiasystem med katt, GT-350 slutburk. GT-99
Mr Smith – Blått Samco Ancilliary Hose Kit For 02+ Impreza WRX/STI (9 Piece Set), Samco Radiator / Coolant Hose Set For 02+ Impreza WRX/STI. MY03(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
21 november, 2007 kl. 15:35 #116370oskar
Mr Smith – Blått Samco Ancilliary Hose Kit For 02+ Impreza WRX/STI (9 Piece Set), Samco Radiator / Coolant Hose Set For 02+ Impreza WRX/STI. MY03
Oskar – Invidia dp med katt. GT-00(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
22 november, 2007 kl. 07:00 #116427Mr Smith
Mr Smith – Blue Samco Ancilliary Hose Kit For 02+ Impreza WRX/STI (9 Piece Set),Blue Samco Radiator / Coolant Hose Set For 02+ Impreza WRX/STI, Seibon Carbon fiber eyebrows for 2004-2005 Subaru Impreza/WRX, Seibon Carbon Fiber Trunk Lid For 2002~2007 WRX/STI. MY03
Oskar – Invidia dp med katt. GT-00(kopiera, lägg till dig, men BEHÅLL de som lagt till sig tidigare)
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.