SSC Allmänt snack Allmänt småprat Paket på väg från USA – någon som vill dela frakt?

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 182 totalt)
  • Författare
    Mr Smith
    Deltagare

Hur går det med detta?

SecretAgentMan
      Deltagare

Januari betyder förmodligen slutet på januari om jag känner diverse leverantörer rätt.

Ravspec väntar in kattade dp’s från Invidiagrossisten, det är inget annat att göra än att vänta. 🙂

/J

Ubbe
        Deltagare

Januari betyder förmodligen slutet på januari om jag känner diverse leverantörer rätt.Ravspec väntar in kattade dp’s från Invidiagrossisten, det är inget annat att göra än att vänta. :)/J

…Något man blev bra på i lumpen… 😉

Patrik K
          Deltagare

Januari betyder förmodligen slutet på januari om jag känner diverse leverantörer rätt.Ravspec väntar in kattade dp’s från Invidiagrossisten, det är inget annat att göra än att vänta. :)/J

…Något man blev bra på i lumpen… 😉

He he ooooo ja du har så rätt 😀 Och att på den korta tid som pauserna var … att somna snabbt, men hoppas jag inte somnar tills det är dags för aga-leverans, dock en angenäm tanke 🙂 men ska väl hinna med att jobba lite också.

Jerry: Ser fram emot leveransen men det blir när det blir soom det sägs :+

// Patrik K

SecretAgentMan
            Deltagare

Lite oroväckande – Invidia knuffar lite på leverans, nu är det februari, jag ligger på leverantören regelbundet.

Återkommer när jag får mer att gå på, och kanske ett datum. 🙂

/J – vill få på ett riktigt aga på Silverpilen….nyss…

SecretAgentMan
              Deltagare

Jag börjar känna mig lite less på det här, Ravspec säger att det är 2 veckor bort innan de har grejerna, får se om de håller det.

Jag har fått på förslag att skicka det som finns, och ta downpipe-arna (är det ett ord? 😀 ) senare, men det blir bara dyrt med frakt.

Jag jobbar på det..

/J

Ubbe
                Deltagare

Lugnt för mig… När vi närmar oss maj kommer det börja kännas svettigt om inte prylarna dykt upp… 🙂 Dollarn blir ju inte direkt starkare med tiden heller!

Hoppas du har bra ränta på kontot! :+

//Ubbe

NickeH
                  Deltagare

hoppas de håller vad de lovar, vore kul om grejorna dök upp före mars är slut. Med mitt tempo tar det säkert 2 månader att montera 🙂 vore ju kul om man var klar innan sommarn.

SecretAgentMan
                    Deltagare

Lugnt för mig… När vi närmar oss maj kommer det börja kännas svettigt om inte prylarna dykt upp… 🙂 Dollarn blir ju inte direkt starkare med tiden heller!Hoppas du har bra ränta på kontot! :+ //Ubbe

…det jävliga är att grejerna är pyntade redan. 😀

/J

dragster
                      Deltagare

För min del börjar det kännas lite svettigt då bilen ska till Autotech 4/4.
                        Det är ju ”bara” 7 veckor kvar.:(

SecretAgentMan
                        Deltagare

Det löser sig…jag ligger på, har kraftigt incitament själv till att lösa detta (silverpilen står utan riktigt avgassystem, och det är försäljning på den runt hörnet).

/J

Patrik K
                          Deltagare

Detta löser sig :+

Jag har fullt förtroende för dina förhandlingsegenskaper Jerry. Dock har jag inte råd med sååå mkt mer om det ska betalas för senare leverans, men vi hoppas på att Ravspec löser detta, surt att dom tagit stålarna men inte kan leverera…

// Patrik K

SecretAgentMan
                            Deltagare

Jag jagar Ravspec med stora blåslampan – Mark jagar Invidia, jag återkommer så fort det finns någon riktig info (nöjer mig inte med ”de kommer i mars…”).

Det är då f*n…

/J

SecretAgentMan
                              Deltagare

Tydligen har Invidia fullt fokus på den nya kokaren, och det haltar med leveranser av system till de gamla bilarna – Mark på Ravspec jagar alternativa lösningar (ev. kan han importera för egen extra kostnad från andra ÅF som har eget lager).

Jag skulle behöva veta vilka som har absolut mest panik pga bokade mappningar eller liknande saker som är svåra att boka om.

/J

oskar
                                Deltagare

Jag skulle bli glad om det kommer nån gång i mars iaf..
                                  Har inte bokat tid för mappning men det ska göras nån gång i april.

//Oskar

Visar 15 inlägg - 91 till 105 (av 182 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.