Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
  • Författare
    PatrikRX
    Deltagare

Hallå hallå!

Va och köpte min första bil i helgen och de blev en Impreza RX 1998.

Men jag har en fråga till er här som har koll på saker o ting.

Panel belysningen där allt med fläkten osv sitter, Ska de ha någon belysning eller?

MVH Patrik!

challe
      Deltagare

Hej och välkommen, kul att du har köpt en impreza 🙂

Det mesta som sitter i den regionen som du pratar om ska väl lysa tror jag.
        Är nog enklare att vända på frågan, vad är det som inte lyser och du tror ska lysa?
        Kolla det så är det lite lättare att ge ett bra svar 🙂

PatrikRX
        Deltagare

Det mesta som sitter i den regionen som du pratar om ska väl lysa tror jag.
          Är nog enklare att vända på frågan, vad är det som inte lyser och du tror ska lysa?
          Kolla det så är det lite lättare att ge ett bra svar 🙂

Jag hittar ingen bild på just dom sakerna, Men jag gör som så att jag tar en bild och postar den här någon gång imorgon så kanske vi kan lösa problemet. 🙂

hedberg____
          Deltagare

de ska lysa där du ställer in värmen å runt där men de gjorde de inte på min rx eller en gång lyste de en hel kväll sen sluta de igen:P

PatrikRX
            Deltagare

de ska lysa där du ställer in värmen å runt där men de gjorde de inte på min rx eller en gång lyste de en hel kväll sen sluta de igen:P

precis! Då måste de vara en säkring eller en/fler kablar som inte vill vara med längre.

hedberg____
              Deltagare

precis! Då måste de vara en säkring eller en/fler kablar som inte vill vara med längre.

ja det är lite klurigt att komma åt men du börjar att plocka isär vid armstödet sen fram mot växel spaken så hittar nog in:P

PatrikRX
                Deltagare

ja det är lite klurigt att komma åt men du börjar att plocka isär vid armstödet sen fram mot växel spaken så hittar nog in:P

De ska jag kolla upp imorgon. 🙂

PatrikRX
                  Deltagare

Nu har jag bild på de hela, de som är inom de röda området. Ska de lysa eller inte? För varningsblinkers knappen som sitter ovanför till vänster lyser heller inte.

De är lite jobbigt när de är mörkt och man trycker på allt annat än de man är ute efter 😛

Christian S
                    Deltagare

självklart så ska det lysa vid värme reglagen osv, annars så blir det som sagt välldigt jobbigt.
                      om varningsblinkersen ska lysa vete fan, det gör den inte på min impreza heller men får väll ta och kolla om det är någon lampa där bakom någon gång, får även ta och kolla hur det är med knappen till värmen för bakrutan för jag tror inte att den lyser heller.

Martin á la Impreza
                      Deltagare

Ibland när kan kollar nogrannt på knapparna kan man se att ikonen ser “påklistrad” up, dvs ingen lampa, annars kan de va, jag har iallafall ljus på min varningsblinkers och för bakruta(trasig lampa dock), (nån som vet sockel-modell?
                        och ja som sagt värmereglagen o dem brukar lysa,(kanske inte alla modeller, isåfall får du styla med lite neon runt reglagen 😎

hedberg____
                        Deltagare

värme reglagen ska lysa men inte den dem under… och varningsblinkers har ja för mig inte heller lyser.. men du kan ju plocka isär panelen börja med två skruvarna under locket på armstödet mellan stolarna sen arbeta dig framåt.

PatrikRX
                          Deltagare

Tack så mycket för alla svar! Ska prova mig fram 🙂

Martin á la Impreza
                            Deltagare

Tack så mycket för alla svar! Ska prova mig fram 🙂

Hur har det gått?

PatrikRX
                              Deltagare

Hur har det gått?

Har inte haft tid eller någonstans att vara. Men nästa vecka är man ledig och då kommer de hända saker 🙂

Visar 14 inlägg - 1 till 14 (av 14 totalt)
                              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.