Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Knows_No_Limit
    Deltagare

Mina framlampor är trasiga å behöver nya men vill ej köpa dom av Subaru om jag inte måste. Har hittat dessa http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3984Q2em1423Q2el2649QQitemZ200643860987QQsspagenameZSTRKQ3aMEWAXQ3aIT#ht_947wt_1165 tror ni att dom passar min impreza wrx sti 2003. dom skall vara tillverkade av Depo. Är DOT/SAE certifierade. Tar gärna imot förslag på andra strålkastare om ni vet nån som säljer. Vill att bilprovningen skall godkänna dom. Hellst skall dom se ut så lika som orginal som möjligt.

tacksam för svar.

/Daniel

NickeH
      Deltagare

Jo dessa passar men kolla om det är Europa eller USA lampor är ju olika ljusbild.

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

Adam K
        Deltagare

Om, som jag tror, positionsljuset sitter i den orangea biten i ovankant mitten så är de definitivt *inte* e-märkta/EU-godkända. Det kan gå i besiktningen om du har tur, men det kan lika gärna bli nedslag.

NickeH
          Deltagare

Om, som jag tror, positionsljuset sitter i den orangea biten i ovankant mitten så är de definitivt *inte* e-märkta/EU-godkända. Det kan gå i besiktningen om du har tur, men det kan lika gärna bli nedslag.

Precis jag hade nog lite tur med men reg besiktning. Men dom går ju ta isär och fixa fortfarande mkt billigare än org subaru kostar 10 papp.

Sent from my Xperia Ray using Tapatalk

Knows_No_Limit
            Deltagare

tack för hjälpen. 🙂

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.