Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    JB
    Deltagare

E de ngn som har nån erfarenhet av ett mappningssystem som heter/kallas “Piggyback”. Snackade lite med killarna på GIK idag, dom hade ett alternativ som hette just detta……Systemet kostade 3995:- och var helt inviduellt konfigurerbart. Typ Possum tror jag …..tyckte det lät lite billigt bara….

Sen e det ju givetvis slutklämmen att man skall ju mappa in skiten också, så det är väll där man stupar. Men i allafall ingen som hört nått om detta??????

(Motor utan turbo suger)

SecretAgentMan
      Deltagare

Med största sannorlikhet är det samma sak som Unichip, en modul som sitter mellan ECU:n och sensorerna.
        Kan säkert fungera bra…jag skulle dock kika på Ecutek som budgetalternativ…eller Unichip, just av anledningen att det kan vara skralt med kompetent folk som kan mappa den boxen.

/J

Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

Banträffsansvarig SSI

12,726 @ 177,17 😀

Mc5
        Deltagare

I Göteborg finns det en mycket duktig kille vid namn Peter. Han Driver Etapp Engenering. Han säljer desutom boxarna.
          Har köpt en till min Subba men är inte helt klar med mappning än. Med lite tur så skall allt vara klart på söndag.
          kolla på http://www.etapp.se

Patrik 🙂

SecretAgentMan
          Deltagare

Jag undrar om det inte är en av killarna som kommer från GIK…har för mig att jag pratade med en Peter om just en liknande box på Älvsjömässan förra året…

/J

Subaru – The Beauty of All Wheel Drive

Banträffsansvarig SSI

12,726 @ 177,17 😀

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.