› SSC › Allmänt snack › Träffar › Planer sommaren 2008 @ Norrland
- Detta ämne har 23 svar, 2,153 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 5 månader sedan av
obrut.
-
FörfattareInlägg
-
28 mars, 2008 kl. 22:54 #14584
.zip
DeltagareSnart är det torr asfalt som gäller och undrar om det är någon/några som är sugen på aktiviteter till sommaren.
Om intresset är rätt så kommer jag ordna fram en bana som kan nyttjas till konbanekörning, och då bara folk från SSI som gäller.
Först vill jag kolla hur många det är som är intresserad, sen får jag komma med mera info fram mot sommaren.//.zip
30 mars, 2008 kl. 11:57 #149926elver
DeltagareHär är vi på!
Eftersom isarna här inte ha duge te nå körning i vinter får man väl ge sig på asfalt. Jag kan kolla upp flygfältet Hudiksvall, brukar köras dräggrejs där men med lite koner kan det bli mer Imprezavänligt./Lars, vars ratt börjar bli dammig…
30 mars, 2008 kl. 15:18 #149933.zip
DeltagareDet låter skitbra.
Mera folk och mera aktiviterter! Kom igen nu alla Norrlänningar 🙂//.zip
31 mars, 2008 kl. 15:48 #149939Falkestal
DeltagareJag e på så länge jag inte jobbar. Så får ni inbodda norrläningar
visa en nyinflyttad sthlmare hur ni kör här uppe !Hudik flygfält låter som en bra plats dit hittar jag
å e inte allt för långt bort heller.5 april, 2008 kl. 20:39 #149940Falkestal
Deltagareså det finns bara 3 st impreza ägare här i norrland ??
Kanske några som inte hittat hit, till sveriges bästa forum !Vi måste ju träffa varandra ! Finns det inga impreza ägare att utmana
då får vi utmana alla anndra biltokar tillsammans !Vart bor alla vi 3 st impreza ägare kanske vi kan komma överens om
en plats som vi alla kan tänkas åka till å träffas ?själv bor jag ca 5 mil från E4an/Hudiksvall/Sundsvall.
5 april, 2008 kl. 21:06 #149934.zip
DeltagareNog finns det fler alltid, men det är kanske för tidigt att planera, alt. att ingen orkar fara på någon aktivitet.
Men än fast vi bara är tre som kan/orkar så kommer jag ordna något iaf, även om jag måste köra till Sundsvall.//.zip
5 april, 2008 kl. 22:35 #149930Surbarbro
DeltagareHallå!
Jag är på!;) 😀
Har ju min Särbo i Hudik. ”Näsviken”
Köra banan: bland det roligaste som finns!:P
Tur att Falkestal. Har hamnat i dessa trakter,
får ju lite hemmaluft då.
OCH.. Jag är ju lovad att prova på en av dina småkärror.:P
Men jag var ju tveksam. Rädd att jag sabba nån./ Catrine :7
6 april, 2008 kl. 09:52 #149923Janne248
Deltagareså det finns bara 3 st impreza ägare här i norrland ??
Enligt våran hemsida finns det 14 st aktiva (=betalnde medlemmar) i södra norrland.
6 april, 2008 kl. 12:28 #149941Falkestal
DeltagareHallå!Jag är på!;) 😀 Har ju min Särbo i Hudik. ”Näsviken”Köra banan: bland det roligaste som finns!:P Tur att Falkestal. Har hamnat i dessa trakter, får ju lite hemmaluft då.OCH.. Jag är ju lovad att prova på en av dina småkärror.:P Men jag var ju tveksam. Rädd att jag sabba nån./ Catrine :7
Ses vi inte innan så kom till japmeet den 5-6 juli
där kommer subban min stå. Så kommer jag köra med minisubban
breve.
Har även fixat en uthyrningsbil så det e bara komma
å prova 😉6 april, 2008 kl. 12:39 #149935.zip
DeltagareOch sen har vi alltid Uphillträffen varje sommar i Umeå.
http://www.uphillracing.com/Uphill2007///.zip
8 april, 2008 kl. 20:59 #149931Surbarbro
DeltagareHallå!
Var är de andra då?
Jag åker upp i helgen. Vidare till Björnriket.
Får lov att åka skidor.:DPassa på medans ni har snö.
Sen kommer jag att åka upp och ner.
Alltid öppen för förslag.
Mantorp?
Några där?
Kanske, kan snacka lite och byta tel.nr./ Catrine
10 april, 2008 kl. 09:26 #149942Falkestal
DeltagareVårcruising I Hudiksvall lördag den 17/5
Kanske kan va nått ?
Vi kan ju träffas å kolla lite raggarbilar tillsammans.Sen har vi ju motorbanan i härnösand som brukar köra
massa events typ som onsdagsbus.12 april, 2008 kl. 13:23 #149927elver
DeltagareVårcruising I Hudiksvall lördag den 17/5Kanske kan va nått ?Vi kan ju träffas å kolla lite raggarbilar tillsammans.Sen har vi ju motorbanan i härnösand som brukar köramassa events typ som onsdagsbus.
Jag kan tänka mig å dyka upp på cruisingen. En Cadillac-dekal på bakluckan å Little Richard på stereon så smälter man in :+
Skämt åsido, det brukar inte bara vara jänke-veteraner i farten.Mittsverigebanan är en bra idé.
http://www.motorpark.se
Fler intresserade av detta?12 april, 2008 kl. 15:06 #149936.zip
DeltagareJag är med på det mesta i bilväg. Huvudsaken bara att det inte krockar med jobbet etc.
Det jag kommer att ordna först utav allt är iaf konbanekörning, eftersom jag aldrig har kört konbana.//.zip
14 april, 2008 kl. 04:47 #149943Falkestal
DeltagareJag är med på det mesta i bilväg. Huvudsaken bara att det inte krockar med jobbet etc.Det jag kommer att ordna först utav allt är iaf konbanekörning, eftersom jag aldrig har kört konbana.//.zip
Det låter som en bra plan ! Själv har jag bara kört 1 gång tidigare
(Typ prova på)men vi får väl planera in en träff å köra lite
då så fort man har fått på sommarsulorna.
Lördag å söndag passar mig bäst iaf.
Så det e väl bara komma på ett datum så får man hoppas på att
det passar. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.