Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare

Mitt tips är att ta bort dom helt. När jag tog bort mina var det masa jox och fukt under listerna = mums mums för rost. Spola rent ordentligt när du tvättar bilen så att det inte ligger massa skit kvar så är det nog lungt.
      Tror det är värre att ha dom kvar???:)
      /
      fraSSe

OzO
      Deltagare

Dubblett. Se http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=4&topic_id=2513&mesg_id=2513&page=

_______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::

Manor
        Deltagare

…mina ser väldigt sorgliga ut. Jag har fått dem utbytta en gång på garantin, men de ser lika trista ut igen.

Jag vet att många har tagit bort dessa. Främsta anledningen verkar ha varit närkontakt av tredje graden vid byte av däck/fälgar.

1. Hur sitter de fast, krävs det något verktyg…eller är plastlisten bara fastklämd?

2. Hur rostskyddar man på lämpligaste sätt efteråt för att det inte ska börja rosta?

3. Ni som redan tagit bort denna plastlist…hur ser det ut? Har det börjat att rosta?

mvh Mats N

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
        • Ämnet ”Plastlisten runt bakre hjulhusen !!!” är stängt för nya svar.