SSC Annonser Säljes – Delar Platt bild till jul?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    SecretAgentMan
    Deltagare

Samsung LE32-något, 32″ högupplöst LCD-tv, tar pixelmappat via VGA, kör 720p/1080i via DVI, har allt mer eller mindre (10 månader gammal, garanti kvar).

Panasonic PT-AE500, högupplöst LCD-projektor (1280×720) vga, dvi, komponent, etc gått få timmar (2 år gammal, går enbart för film hemma).

Båda är naturligtvis i nyskick och felfria – seriösa bud tas emot via pm, skambud raderas, av förklarliga själ skickas helst inte grejerna.

/J – sneglar på att möblera om, förenkla och köra 50″ högupplöst plasma.

pannan
      Deltagare

Köp Pioneers 50″ plasma. Kan nog fixa bra pris åt dig 🙂

olf_ironpower
        Deltagare

Hejsan!
          kan du kolla upp hela modellbeteckningen på samsung LCD:n? lättare att veta vad om det är nå att ha och att buda då! 🙂

Manor
          Deltagare

OT:
            Jerry, en gång projektor alltid projektor…inte tusan kommer 50″ att duga när man kört med mer än 100″ i några år ;).

edit: Jag kan förresten intyga att det är kalasgrejer med bra bild både på LCD:n och projektorn. Tack för din demo i somras Jerry :).

SecretAgentMan
            Deltagare

Jag vet Mats…men skall det möbleras om som jag tänkt kommer 50″ att upplevas som samma-lika som mina 100″ idag. 🙂

Här har vi tv:n ->

http://www.expert.se/default.asp?vidare=prodinfo.asp?mainId=2,secId=11,subId=58,prodId=4828

Min tv är köpt av Euronics i Sälen (lillebror är säljare där).

/J

down_the_drain
              Deltagare

kan oxå rekommendera Pioneer:s 50″ are. Kör själv med PDP-506XDE o det finns nog inte någon plasma som slår pioneers.En aningen dyr kanske… men men.

/P

Tallen
                Deltagare

Ja, behov av ny televisionsapparat finns. Tar du avbetalningar i natura? :+

/D

SecretAgentMan
                  Deltagare

*asg* …nja… 😀

TV:n går till första bästa som hostar upp 6 lock, tv-bänken jag har följer med i priset (även ett väggfäste).

Projjen går även den för 6000:-
                    10 meter högkvalitets DVI-HDMI-kabel från Marcuscables (kostade 1300:- ), takfäste och en mdf-duk (med svartmålad bröstlist) på 100″ föjer med.
                    /J

SecretAgentMan
                    Deltagare

TV:n är tingad, nu lär jag bara snyta mig och bestämma mig. :+ Projjen är kvar, skynda att fynda..

/J

SecretAgentMan
                      Deltagare

Go’ korvgrillare från tröllhätta’ har platt tv till kalle anka den 24/12 – nu är det bara projektorn kvar.

10 meters kvalitetskablar följer med, en DVI-HDMI från Marcuscables, S-video och komponent (jag slänger med ett lakritssnöre att hänga på kompositen med av bara farten).

/J

SecretAgentMan
                        Deltagare

5 lock med frakt på projje och kablage (dukskivan följer icke med i så fall, det hoppas jag ni förstår 😀 ) – det priset gäller över helgen. 🙂

/J

Grusdraparn
                          Deltagare

Japp, i år blir det platt anka 🙂
                            Har inte bestämt mig än var jag skall ha den, vardagsrummet, sovrummet eller varför inte badrummet (digital badanka) :+

Fasen siCCet slå-till pris på projjen, hade det inte varit för att Hattarina inte är så sugen på en jätteduk på väggen så hade jag nog fasen köpt den också 🙂

/K

alrik
                            Deltagare

En liten fråga. Vilket avstånd har du projektorn på för att utnyttja 100″ duken max? 4-5m?

/Mikael – som klurar lite…

SecretAgentMan
                              Deltagare

Säg 3,5 meter ungefär, går att räkna på på projectorcentral.com (calculator pro – panasonic home – pt-ae500…etc).

/J

Grusdraparn
                                Deltagare

Ingen som har klippt till på projektorn än? 😮

Är det någon i Gbg-regionen som är sugen så kan jag ta med den hem när jag hämtar tv:n på Söndag.

/K

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.