SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Styling / Tillbehör / Bilvård plusstyrt eller minusstyrt C lås på 98?

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    moken
    Deltagare

Som rubriken, vad sitter det?

moken
      Deltagare

men hallå, INGEN som har kopplat in sitt larm själv här eller?

evohunter
        Deltagare

Det finns kopplings schema i verkstadshandboken. den kan du hitta på ftp´n ftp://wanderer.dnsalias.net id:impreza pass:prylar.

Kanske kan vara till någon nytta !?. Kan tyvärr inte själv nått om kopplingarna i subaru´s.

evohunter
          Deltagare

Kolla detta : members.tripod.com/motte_p/las.rtf

Om man kan läsa av schemat rätt kan man kanske få svar på din fråga.:)

Mårten a.k.a Evohunter

moken
            Deltagare

hehe, har ju i en annan tråd fått elchema, men jag är lite sopig på el, så istället för att riskera att bränna skiten så tänkte jag fråga:-)
              Dessutom verkade inte det schemat stämma med min bil, tex de färger som skulle styra blinkersen fanns inte ens, mätte febrilt och kopplade fel en gång innan jag fick igång de skiten riktigt:-/
              Scheman är bra för att läsa färgerna på kablar o så, men att jag ska lista ut om de är plusstyrt eller minusstyrt går inte så bra…

Är det nu jag ska nämna att jag jobbar som tekniker på ericsson förresten:-)

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.