Detta ämne har 2 svar, 793 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 11 månader sedan av Manor. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 4 april, 2005 kl. 17:55 #21844 DavidDeltagare Jag får mejl om att jag fått pm men när ja kollar på i inboxen på här så har jag inte fått något. Vad er galet?? /D 4 april, 2005 kl. 19:50 #186784 OzODeltagare Jag har tyvärr inget bra svar. Vet ej om det finns begränsning för PM. _______________________________________________________________________________ ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile ::::: 19 december, 2005 kl. 06:20 #186785 ManorDeltagare >Jag får mejl om att jag fått pm men när ja kollar på i >inboxen på här så har jag inte fått något. >Vad er galet?? > >/D Det kanske är så att din inkorg är “full”. Jag hade samma fenomen…jag rensade bort ett antal…och vips började PM:en trilla in igen ;). mvh Mats N Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.