SSC Annonser Köpes – Delar Pnp sprut köpes impreza,

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    staffe_
    Deltagare

Hej söker ett sprut till min impreza wrx sti,års 01 någon som har ett att sälja?

Gystompa
      Deltagare

Eftersom du inte har en STI Staffan så behöver du ju ingen cam control för topparna.

WRX motorerna passar ju bolt on i kabelhärvan från 99 – 05 ?
        Så då kanske även det här sprutet passar din WRX?

http://www.blocket.se/ostergotland/Link_styrsystem_pnp_40550668.htm?ca=5&w=3

Ring motornord i s-vall.
        Dom borde nog veta. Annars kanske nån guru här på klubben kan svara på det 🙂

Kvarnis
        Deltagare

Det där en gammal link och ska inte jämföras med G4, visst funkar den med 5k känns dyrt så det…

staffe_
          Deltagare

Eftersom du inte har en STI Staffan så behöver du ju ingen cam control för topparna.

WRX motorerna passar ju bolt on i kabelhärvan från 99 – 05 ?
            Så då kanske även det här sprutet passar din WRX?

http://www.blocket.se/ostergotland/Link_styrsystem_pnp_40550668.htm?ca=5&w=3

Ring motornord i s-vall.
            Dom borde nog veta. Annars kanske nån guru här på klubben kan svara på det 🙂

fast tompa de är bara namnet på bilen som är wrx nu för tiden allt annat är ju sti och motor är ju från en sti spec c.

Gystompa
            Deltagare

fast tompa de är bara namnet på bilen som är wrx nu för tiden allt annat är ju sti och motor är ju från en sti spec c.

Det spelar absolut ingen roll Staffan när du ska handla sprut 🙂 under förutsättning att du inte bytt hela kabelhärvan till styrdonet

Sen köpte inte du en sti motor från häggs bildemo? Fast du tog inte dom topparna utan behöll dina som du hade innan? Och som är det inte Avcs på.

Men OM du bytt kabelhärva och ska köra med Avcs så då har
              ju Tommy en sti box till salu med Ecuteklicens på

Gystompa
              Deltagare

Spelar ingen roll i ditt fall kanske är bättre formulerat 🙂

Men det är nog bäst att du skriver vad du gjort och inte gjort när du bytte motor i bilen. Dvs, vad du bytt, vilka delar du har kvar från gamla motorn osv.
                Jag har bara hört info via Mäki och Pelle.

staffe_
                Deltagare

Spelar ingen roll i ditt fall kanske är bättre formulerat 🙂

Men det är nog bäst att du skriver vad du gjort och inte gjort när du bytte motor i bilen. Dvs, vad du bytt, vilka delar du har kvar från gamla motorn osv.
                  Jag har bara hört info via Mäki och Pelle.

kabelhärva är bytt allt är bytt, blocket är från en vanlig sti 🙂

Gystompa
                  Deltagare

kabelhärva är bytt allt är bytt, blocket är från en vanlig sti 🙂

Ok, ja då är det ju bara och köpa Tommys Sti box isf 🙂 Den har ju ecutek licens och allt.

Den finns på annons under säljes här på forumet

staffe_
                    Deltagare

Ok, ja då är det ju bara och köpa Tommys Sti box isf 🙂 Den har ju ecutek licens och allt.

Den finns på annons under säljes här på forumet

vill ha riktigt sprut annars kan jag ha de jag har redan 🙂

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
                    • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.