› SSC › Annonser › Köpes – Delar › Pnp sprut köpes impreza,
- Detta ämne har 8 svar, 1,097 deltagare, och uppdaterades senast för 13 år, 3 månader sedan av
staffe_.
-
FörfattareInlägg
-
21 maj, 2012 kl. 22:52 #28399
staffe_
DeltagareHej söker ett sprut till min impreza wrx sti,års 01 någon som har ett att sälja?
21 maj, 2012 kl. 23:04 #243165Gystompa
DeltagareEftersom du inte har en STI Staffan så behöver du ju ingen cam control för topparna.
WRX motorerna passar ju bolt on i kabelhärvan från 99 – 05 ?
Så då kanske även det här sprutet passar din WRX?http://www.blocket.se/ostergotland/Link_styrsystem_pnp_40550668.htm?ca=5&w=3
Ring motornord i s-vall.
Dom borde nog veta. Annars kanske nån guru här på klubben kan svara på det 🙂22 maj, 2012 kl. 07:15 #243161Kvarnis
DeltagareDet där en gammal link och ska inte jämföras med G4, visst funkar den med 5k känns dyrt så det…
22 maj, 2012 kl. 22:45 #243162staffe_
DeltagareEftersom du inte har en STI Staffan så behöver du ju ingen cam control för topparna.
WRX motorerna passar ju bolt on i kabelhärvan från 99 – 05 ?
Så då kanske även det här sprutet passar din WRX?http://www.blocket.se/ostergotland/Link_styrsystem_pnp_40550668.htm?ca=5&w=3
Ring motornord i s-vall.
Dom borde nog veta. Annars kanske nån guru här på klubben kan svara på det 🙂fast tompa de är bara namnet på bilen som är wrx nu för tiden allt annat är ju sti och motor är ju från en sti spec c.
23 maj, 2012 kl. 03:10 #243166Gystompa
Deltagarefast tompa de är bara namnet på bilen som är wrx nu för tiden allt annat är ju sti och motor är ju från en sti spec c.
Det spelar absolut ingen roll Staffan när du ska handla sprut 🙂 under förutsättning att du inte bytt hela kabelhärvan till styrdonet
Sen köpte inte du en sti motor från häggs bildemo? Fast du tog inte dom topparna utan behöll dina som du hade innan? Och som är det inte Avcs på.
Men OM du bytt kabelhärva och ska köra med Avcs så då har
ju Tommy en sti box till salu med Ecuteklicens på23 maj, 2012 kl. 04:51 #243167Gystompa
DeltagareSpelar ingen roll i ditt fall kanske är bättre formulerat 🙂
Men det är nog bäst att du skriver vad du gjort och inte gjort när du bytte motor i bilen. Dvs, vad du bytt, vilka delar du har kvar från gamla motorn osv.
Jag har bara hört info via Mäki och Pelle.23 maj, 2012 kl. 15:15 #243163staffe_
DeltagareSpelar ingen roll i ditt fall kanske är bättre formulerat 🙂
Men det är nog bäst att du skriver vad du gjort och inte gjort när du bytte motor i bilen. Dvs, vad du bytt, vilka delar du har kvar från gamla motorn osv.
Jag har bara hört info via Mäki och Pelle.kabelhärva är bytt allt är bytt, blocket är från en vanlig sti 🙂
23 maj, 2012 kl. 15:46 #243168Gystompa
Deltagarekabelhärva är bytt allt är bytt, blocket är från en vanlig sti 🙂
Ok, ja då är det ju bara och köpa Tommys Sti box isf 🙂 Den har ju ecutek licens och allt.
Den finns på annons under säljes här på forumet
23 maj, 2012 kl. 17:26 #243164staffe_
DeltagareOk, ja då är det ju bara och köpa Tommys Sti box isf 🙂 Den har ju ecutek licens och allt.
Den finns på annons under säljes här på forumet
vill ha riktigt sprut annars kan jag ha de jag har redan 🙂
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.