Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    TBRacing
    Deltagare

Hei!

Jeg er på jakt etter en singel 60mm a-stolpe pod. Har kjøpt meg 4 stk. Defi BF hvor jeg skal ha 3 stk. i dashpoden + 1 i a-stolpen. Har lett etter dette lenge nå men finner ingenting. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

arellano
      Deltagare

http://www.japtuning.se/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=174&Itemid=35

GReddy universal singel a-stolpehållare. Går även att montera 2 av dessa på en a-stolpe om man vill köra med 2st 60mm mätare. Går smidigt att böja och forma om man värmer upp den lite med värmepistol.

Arne

Palm
        Deltagare

Till vilken modell av impreza skall den passa? Jag har letat lite till min bil och konstaterat att autometer faktiskt har en modell anpassad hållare till GC8(classic) och en hel uppsjö till nyare wrx modeller som vi kan ta hem på extrajobbet(autoexperten borås)

Ska kolla upp priser på hållare så kan ja återkomma med info.

TBRacing
          Deltagare

Hei!

Jeg skal ha dette til en my99 GT (classic)
            Men ja, si ifra om du finner noe og evt. link. 🙂

MariaimprezaGT
            Deltagare

jag kollade med vår leverantör, de hade inte numret i sitt register å när jag sa att de var till impreza så bara han skrattade ;( “jaha, de förklarar saken”… Men de kan ju ta hem, han visste inte priset på rak arm.. nu till de tråkiga… de tar 2.5-3 månader att få hem de…

Maria

Audi is teh ####!!

foss
              Deltagare
                Palm
                Deltagare

Kan detta va nått: http://www.h2mracing.se/webbutik/product_info.php?cPath=1021_2895&products_id=3158

Men den är inte modellanpassad heller vad jag förstår? Universal grejer med mer eller mindre bra passform finns de i var enda buske 😉

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.