› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Ponera om detta forum inte funnits…
- Detta ämne har 19 svar, 1,142 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av
maxan.
-
FörfattareInlägg
-
17 augusti, 2005 kl. 11:20 #100018
LegacyLarsa
Keymaster..kanske åkt Legacy B4.. ..vilket iofsig inte skulle vara så tråkigt..;)
Men nu har man plöjt ner pengarna i imprezan istället..
/Larsa
17 augusti, 2005 kl. 11:38 #100021Janne248
Deltagare…Så hade nog Janne haft en Impreza av nått slag iaf! :+
Subaru intresset har ärvts av föräldrarna och jag skaffade min första Subaru redan 1995 utan vare sig forum eller Impreza klubb.
Imperza intresset vaknade i juli 1996 då jag såg och kollade mycket på en svart Impreza GT utanför Dahlboms bil i Älandsbro (Härnösand). Den var läcker den!! Ha begäret fanns där redan då. Men det realistiska siktet var ställt på en Legacy Turbo, dock så blev jag less på att ha bilar som man får reparera hela tiden (=gamla bilar) så det blev istället en ny Imperza RX vid nästa bilbyte då pengar inte räckte till annat. 🙁 Men hösten 2000 så kunde den nya Imperza GT’n hämtas och då hade man redan koll på mail-listorna.
Men utan forumet så hade man nog inte plöjt ned massa pengar i bilarna, man hade inte träffat massa folk, man hade inte ordnat Impreza-träffar, man hade inte åkt Go-kart med Micke på Åland, man hade inte…gjort en massa saker som man nu gör! Massa rolig saker!
Tack forumet att du finns! :+ 😛 😀
17 augusti, 2005 kl. 12:17 #100008maxan
DeltagareGemenskapen finns fortfarande dumsnut, men vi är inte 5 stycken med bilar som hänger stenhårt på en parkering utan nu hinkar vi ibland sprit på landet/suralandet/värsterås ______________________________________________________________________
http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven ”…så hade vi aldrig enkelt kunnat (sam)ordna träffar runt om i landet!”Visst finns gemenskapen. Det jag menade var att en mailinglista eller SMS-lista eller annat stenålders skulle göra det svårare att synka ihop folk för att få ihop spontanträffar. Ett webforum är det absolut bästa sätter att knyta ihop folk som bor utspritt i landet._______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Äää! Vad tusan är det för fel med mailinglista och pine (mailklient) i ett svart/vitt textfönster?! 😀 Vi lyckades ju lära känna västeråsmaffian och träffa dem.. Men visst.. Jag är ett utdöende släkte, men det är långt kvar tills att jag släcker ner pine 😀
Ni windowsputtar vill trycka på reloadknappen varannan sekund för att kolla efter nya inlägg.. Inte undra på att musarm börjar bli ett problem.. 😛
http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven 17 augusti, 2005 kl. 12:23 #100014OzO
Deltagare17 augusti, 2005 kl. 12:39 #100009maxan
Deltagare…så hade alla fortfarande levt på stenåldern med svarta DOS-fönster, telexapparater och flakmoppar! :+ 😛 :D_______________________________________________________________________________::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::
Ja, och vissa har fastnat i bilar som tillverkades på 50-talet 😛 Dos-fönstret levde väl iallafall på 80/90-talet..
______________________________________________________________________http://www.impreza.nu/ssi2/src/img/roles/ssi_vweb.gif [font color=grey]SSI[font color=red]Vice Webmaster [font color=grey]Subaru – AWD – All Well Driven -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.