SSC Allmänt snack Allmänt småprat Porrfilm för bilälskare

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
  • Författare
    thorlake
    Deltagare

Nu har jag sett den.
      2 Fast 2 Furious, Tokyo Drift.
      Å fiiii fan vilken dynga! Tur att man inte pröjsade för att se den iaf om vi säger så.

Den påminde starkt om en klassisk porrfilm till upplägget. Transportsträckor med extremt bristande handling mellan ”action scenerna”. Man kan höra manusförfattarna resonera:
      – ”Fan Bosse, hur gör vi nu då för att få in lite mer driftande?
      – ”ÄH, vi hittar på lite grejjer bara.”
      – ”Men här då? Här har han ju inte ens en bil.”
      – ”Tja vaffan någon får välan ge honom nycklarna till sin.”
      – ”Gör man så?”
      – ”Skit samma! Det blir ju ett rejs iaf. inte sant?”
      – ”True.”

En del fina bilar å duktiga förare men allt annat var skit.
      Man kunde gjort filmen 10 minuter lång utan att sakna någonting.

Det värker i kroppen och det vänder sig i magen när bruden säger:
      ”Why dont U guys let your cars do the talking”. Måste vara årtiondets töntigaste oneliner.
      Näst efter. ”I know a way to settle this peacefully…with a race”.

Man spyr. Vilken skit!

Se den å garva, de e mitt tips. Men pröjsa för guds skull inte för att titta!

/Nils petter Thorlake-gren

PS. Drifta när man kör biljakt?? Det var fan det dummaste jag sett på länge. Då går det snabbt kan jag lova HAHAHA!
      😀

Boki
      Deltagare

Nu har jag sett den.2 Fast 2 Furious, Tokyo Drift.Å fiiii fan vilken dynga! Tur att man inte pröjsade för att se den iaf om vi säger så.Den påminde starkt om en klassisk porrfilm till upplägget. Transportsträckor med extremt bristande handling mellan ”action scenerna”. Man kan höra manusförfattarna resonera: – ”Fan Bosse, hur gör vi nu då för att få in lite mer driftande? – ”ÄH, vi hittar på lite grejjer bara.” – ”Men här då? Här har han ju inte ens en bil.” – ”Tja vaffan någon får välan ge honom nycklarna till sin.”- ”Gör man så?”- ”Skit samma! Det blir ju ett rejs iaf. inte sant?”- ”True.”En del fina bilar å duktiga förare men allt annat var skit.Man kunde gjort filmen 10 minuter lång utan att sakna någonting.Det värker i kroppen och det vänder sig i magen när bruden säger:”Why dont U guys let your cars do the talking”. Måste vara årtiondets töntigaste oneliner.Näst efter. ”I know a way to settle this peacefully…with a race”.Man spyr. Vilken skit!Se den å garva, de e mitt tips. Men pröjsa för guds skull inte för att titta!/Nils petter Thorlake-grenPS. Drifta när man kör biljakt?? Det var fan det dummaste jag sett på länge. Då går det snabbt kan jag lova HAHAHA!:D

Håller med dig totalt 100% 🙂 Jag tänkte på samma sak, P-rulle från 80-talet typ……..:D 😀

Och skall de killarna tillhöra Japanska Maffian HAHAHAHAHAHAHHA:D 😀

Och är det någon som FATTA vad HAN(RX-7) menade med att snurra runt 10000varv runt 2 brudar i en bil typ??:D 😀 Var det för tävlingen eller?? Fan jag måste ha somnat för att jag kommer inte ihåg …..

O tänk att jag slösa bort 200:- på den filmen, skulle vara mer värt att tanka Subban o köra själv 😉 😉

Typiskt AMERIKANER att se till att de är BÄST, typ killen åker till JAPAN(DRIFTLANDET NR1) och ……ja ni vet…… x(

Sista tävlingen kändes som en B-movie från 60-talet, svart och en massa billiga effekter med ingen värklighetskänsla 😀 😀 😀

Visar 2 inlägg - 1 till 2 (av 2 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.