SSC Allmänt snack Allmänt småprat Posten – hur dåliga får de bli?

• Detta ämne har 3 svar, 879 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av Manor.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Jag fattar inte om det är Posten som hela tiden är så jävla dåliga på att klara av att skicka ett paket från A till B eller om det är jag som har sån jävla otur och lyckas få mina försändelser hanterade av de få klåpare som jobbar på stället.

Nu höll de på att lyckats slarva bort ett rör med dekaler som jag skickade rekommenderat värde flera tusen.

Fick ringa dem och höra vad som hänt, de hittade det inte ”i datan” men lyckligtvis så hittade de paketet där det skulle hamna. Förklaring till att mottagaren inte fått en AVI och att man inte kunde hitta det när man sökte på kollinummer: ”det hade blivit något fell vid registreringen”. Hur svårt kan det vara? Allt går väl via stäckkod och avläsare nuförtiden.

Detta är inte första gången heller. Är det bara jag som råkar ut för sånt här eller är det likadant för alla er andra också?

SecretAgentMan
      Deltagare

Posten är de enda som fungerar klanderfritt för mig i alla fall, både privat och i tjänsten…så det låter som att det är din fagra, skånska dialekt som säkert är ett problem.

😀

/J – naturligtvis med en 😉

Niklas
        Deltagare

Jävla skånska. 😉

Tur att inte alla har samma otur som mig. 😛

Manor
          Deltagare

…håller med Jerry. Posten har alltid fungerat klockrent för mig, jag skickar paket med DVD-filmer flera gånger i veckan…och det har alltid fungerat hittills (peppar, peppar, ta i trä…).

mvh Mats N

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.