Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    fjar
    Deltagare

polaren drar på lite med sin impreza [ poyan på forumt )

http://www.youtube.com/watch?v=2uYfiNF-CVQ&feature=youtu.be

iron m///
      Deltagare

Ger du fult?? Hur mycket effekt har han mappat fram?

Gilarski
        Deltagare

Det ser kanske inte så ball ut men det krävs en hel del effekt för att dra ifrån såpass så jag gissar 450-475 vevhästar, men Poyan borde veta 🙂

fjar
          Deltagare

Ger du fult?? Hur mycket effekt har han mappat fram?

han har 2 mapp och vid den videon så körde han med mapp A och har ingen aning hur mycket det är men den är mappad o bänkad till ca 500 hk? ( mapp b )

Impreza112
            Deltagare

Går fint kärran. Men Fjar lilla tror inte Poyan vill att du säger 500hk bänkat när du pratar osanning.
              Poyan sa till mig att närmare 500hk tippade Jimmy på, det betyder ej bänkad, och är uppskattad effekt.
              Håll dig till sanningen.
              Mvh/Christian

fjar
              Deltagare

Går fint kärran. Men Fjar lilla tror inte Poyan vill att du säger 500hk bänkat när du pratar osanning.
                Poyan sa till mig att närmare 500hk tippade Jimmy på, det betyder ej bänkad, och är uppskattad effekt.
                Håll dig till sanningen.
                Mvh/Christian

ja håller mig till saninngen jag sa ca 500 hk men hadde visst fel den är inte bänkad än. men han körde ifrån en sti med 448 whp så tror nog att den har ca 500 …

Subarumicke
                Deltagare

ja håller mig till saninngen jag sa ca 500 hk men hadde visst fel den är inte bänkad än. men han körde ifrån en sti med 448 whp så tror nog att den har ca 500 …

Vilken då???

essti
                  Deltagare

Det va inte riktigt sanningen doc. Bilen går riktigt bra , Men vad händer första gången när vi drog o han låg bakom o avståndet bara öka ? andra gången drog poyan iväg ifrån ca 130 o slutade gasa för det kom en bil längre fram. Vi ska ta ett från 50 o bestämma mål innan . Man kan inte gå runt o säga att man dragit någon när man själv avgör när det är över o bilen bakom fortfarande tar sakta in på den.

Markus
                    Deltagare

polaren drar på lite med sin impreza [ poyan på forumt )

http://www.youtube.com/watch?v=2uYfiNF-CVQ&feature=youtu.be

Med betoning på “lite”… Jag vill se längre och fler klipp! 😉

essti
                      Deltagare

Vilken då???

Min bil 🙂 http://www.garaget.org/Ctr07

fjar
                        Deltagare

vi får ju prova lite andra sätt de alltid kul 🙂 din gick ju riktigt bra igår tycker ja 😀 synd att poyan fick dåligt start o att de spann så mycket

fjar
                          Deltagare

dubbelpost.

fjar
                            Deltagare

Med betoning på “lite”… Jag vill se längre och fler klipp! 😉

har en liten film när han kör mot en evo med 408 hk kan lägga upp den lite senare men det vart lite mörkt

essti
                              Deltagare

ja tycker ni ska prova från 50 på lite bättre väg så ingen klagar 🙂 men din gick ju riktiga bra igår.

Ja absolut ! 🙂 kul att testa lite, jag klagar absolut inte men när man får höra på racet igår av flera att poyan har sagt att han åt upp min lätt kan man inte göra annat en att skratta för det gör han verkligen inte 🙂

Ja det gick helt okej igår 🙂

essti
                                Deltagare

vi får ju prova lite andra sätt de alltid kul 🙂 din gick ju riktigt bra igår tycker ja 😀 synd att poyan fick dåligt start o att de spann så mycket

Ja absolut 🙂 ja men carlssons evo är inte lätt att ta
                                  🙂 bra klass på bilarna igår faktiskt 🙂

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.