› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Pratbubblan #3 :: Bansnickelisnack!
- Detta ämne har 18 svar, 899 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
LegacyLarsa.
-
FörfattareInlägg
-
18 januari, 2004 kl. 01:19 #7444
Blocken
Deltagarehttp://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/webpics/pratbild.jpg
1. Vafals säger Ordis?
2. Vad vågar Jerry svara?
3. Vad tänker Kvarnis på?Skicka in era förslag på vad pratbubblorna kan tänkas innehålla! Första pris blir… 2 st sprödbakade torskfileér… me’ ris! Andra pris blir de vanliga fiskpinnarna! 😀
18 januari, 2004 kl. 01:27 #86538OzO
Deltagare1. Höörrudu, Deltadashen fixar Dawes, den fixar stora turbos, den backar alla tändningar du kan tänkas ha i din sketna sliverpil! Automagiskt!
2. Fyfaen! Mina 400 njurpajätande blekfisarna har minsann recept på sånt… Leeeeeeellemånga knocklinkar plus en gigantisk ljusblå bredbandsmanick i mitten… me’… förresten, har jag berättat att jag mappar själv??
3. Vars någerst ligg’ Häbret???_______________________________________________________________________________
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::18 januari, 2004 kl. 01:33 #86545Blocken
Deltagare1. Jag har laborerat däcktryck heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele natten!
2. Tänker: Fan va sexig banlonpolo du har… Säger: Eeeh…jahapp, själv åker jag på 11.07 – oberoende om jag åker på 1 eller 5 kilos däcktryck! 😀 Håller R-däcken ska du få dig en resa som du sent kommer glömme i live’!
3. Jag har mer orra i rovan än Jerrymannen, men i vinter då jä*lar ska ni få se! Då ska vi schladda på is’n!18 januari, 2004 kl. 01:34 #86546Blocken
Deltagare1. Hur många varv har du kört idag då?
2. Skit i de’ du!
3. Schkkååål! *hick*18 januari, 2004 kl. 01:38 #86539OzO
Deltagare1. Vad säger du nurå, fläppo???
2. Och du menar…?
1. Ja. Du veeet vad vi pratar om!
3. Men för i h-vte, Jerry!! Vars ligg’r is’n??_______________________________________________________________________________
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::18 januari, 2004 kl. 01:43 #86547Blocken
Deltagare1. Eöööh hörrni! Ja’ har precis köpt kååååk!!
2. Det har jag oxå! -FÄRDIGLACKAD! Fast jag håller mig i garaget, lugnast så tycker kärringen 😀 Vi har både fikahörna och bredband i garaget! Gäller att hålla Fesken uppdaterad med senaste programvaran wött’!
3. ”…ÅÅå jag går neeeer i min källare, där leeeeever jag cellare…! La-lala-laa-laaaa…!” *hick* :+18 januari, 2004 kl. 02:04 #86540OzO
Deltagare1. Hörru Kvarnstream, vad dricker du för nåt?
2. Fråga mig! Fråga mig! Fråga mig!
3. Metanol, sam’ som jag har i tank’n!
2. Meh! Frågarå! Fläppo!
1. Okey, vad dricker du Suuring??
2. Skaru skita i!_______________________________________________________________________________
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::18 januari, 2004 kl. 02:10 #86548Blocken
Deltagare3. Fan va du va rak i ryggen då!
1. ”…rak i ryggen som en fuuura, la-la-la-lalallalala…!”
2. Nu börjas det igen… *suck* Well… *host* ”-Stooockholm i miiiiitt hjäääääärrrtaaaa!”
3. M-m-m-m-m-m-iiiichelangelooo…såsåsåså svaaara dåååå! *hick* :+Edit: Vars e plog’n!?
18 januari, 2004 kl. 02:36 #86541OzO
Deltagare1. Du, Kvarnis? Tar du den där på 2 sekunder??
3. *fhiuuh* <- norrländskt snickelisnack! 2. Va tror du?? Kvarnis är uppväxt på pinupp & cocktail!_______________________________________________________________________________
::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssi#2 :::::18 januari, 2004 kl. 11:38 #86554griml0ck
Deltagare.. man borde bara få ge ett inlägg annars kommer ju ni två aldrig sluta 😀
1. Oh tjena jerkan. Nu har jag satt värsta bantiden asså 11.07! *stolt*
2. Jaha, men jag ska trimma lite mer i vinter så jag tar din tid snart bara me o acca på rakorna *gäspar*
3. Sikka nördar alla vet ju att jag har snabbaste bilen *suck*18 januari, 2004 kl. 11:48 #86555Niklas
Deltagare1: ”Jag såg Alien köra om en Toyota Celica ute på banan precis. Jösses vad den killen kan köra! Det gick så fort att min nacke frös fast i bakdraget läge.”
2: ”Va? Nu? Missade jag bankungen? FAN OCKSÅ! Nåja, jag fick 350kr av honom varjefall. Han är snäll han den där supermekaren.”
3: ”Mer Äppel är mycket godare än de andra smakerna.”
—
PS: Tävlar du också Blocken? Får du inte nog med torsk ”KongoLasse”? }(
18 januari, 2004 kl. 11:51 #86551Kvarnis
Deltagare1# Va f- sitt ni bara här å hänger för..utt på bana NU !!!!
2# Di däre Nismo bil’ar vill ju inte flötte på sig !!!
3# Ge mig en öl så ska du se jag vaknar till……18 januari, 2004 kl. 18:08 #86543Toni
Deltagare1. Hmmm… ligger det inte nåt skit här på taket på tältet…hmmm…det kan nog riskera ramla ner i knoppen på dig Jerry…
2. Schka’ru ’nte ta lite benschin å göra rent tältet ischtället? *hick*…
3. (Skit, skit, skit… blir så jävla åksjuk när’e går runt, runt på banan!)18 januari, 2004 kl. 18:16 #86544Toni
Deltagare1. Hmmm…. hmmm…. hmmmm… hur jag än känner med både vänster och högerhanden så hittar jag inte fram…. hmmm… hmmm…
Hur gör man egentligen för att känna den genom byxfickan?
2. Försök igen. Du måste liksom ”twista” handen samtidigt som du trycker ryggen bakåt ännu mera. Allt i en rörelse.
3. (Är det alltid så här i pausen på SSI:s banmöten?)19 januari, 2004 kl. 08:06 #86553modulated
Deltagare1. Gu’ vad det spänner!
2. Selleman, sätt dig lika fjolligt som jag gör så släpper det.
3. Jag har fällt ner ryggstödet så det blir enklare att däcka. Oerhört
fiffigt av mig.// Patrick P – småelak på morgonkvisten…
Regionsansvarig Västerås
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.