Tänkte jag skulle presentera mig lite mer. Har hängt på forumet ett tag nu, så det är väl dax att presentera sej.
En kall novembernatt, året var 1983, föddes en liten pojke vid namn Mikael. Vad som inte visstes då var att han skulle ha en stor passion i sitt liv och det skulle vara häftiga bilar. Åren passerade och han blev äldre. Han fyllde 17 år och var helt frälst i Mercedes:o . Han skulle bara ha en 190 amg merca. Men ekonomin tröt sej så han köpte sen en 740 turbo för 35 papp. Vid första tankningen vägrade bilen att starta. Efter ca 20 minuters jävlandes så gick den igång . För att sen dö helt oplanerat när han kom hem igen. Detta problem dök upp med oregelbudna mellanrum i ett år. tills han hittade felet. Styrboxen till tändningen :S .. Sen var det dax att köra sönder en kolv i skiten oxå. Ut med motorn och i med en, sen sälja av den fortare än kvickt.. Sen införskaffades det en golf gti för 35papp. Denna bil hade han mkt roligt med. Dock byttes den bort mot en 760 tic och pengar. (sämsta affären i mitt liv) 760in såldes av illare än kvickt. Nästa bil skulle vara mer planerad. Tittade runt på lite olika bilar, så föll ögonen tillslut på en Corvette. ytterligare en 740 tic köptes in under denna tiden, (dryg 1månad sen de båda såldes). Så nu kom det stora ögonblicket, han hade äntligen fått råd med en Subaru impreza. Sån har han alltid drömt om och velat ha 🙂
Så nu lever han i byn Målilla. där han även har båda sina stora systrar(med familj) och föräldrar. Han jobbar som personlig assistent. Och skrämmer slag på alla med sin silverfärgade subba 😛
Detta är alltså jag