› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Presentation av mig :)
- Detta ämne har 7 svar, 773 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
strickz.
-
FörfattareInlägg
-
15 oktober, 2004 kl. 18:55 #8082
strickz
DeltagareTänkte passa på att presentera mig lite. Har hängt här i skuggorna ett bra tag men tror inte jag postat innan. Nu kryper dock köpet närmare och närmare så då kanske det är passande att bli lite mer aktiv här också 🙂
Jag heter Martin Öberg, är 27 och bor i Växjö, flyttade hit från Linköping med fästmö och hundar för ett halvår sen ungefär. Jobbar som programmerare och hackar ekonomisystem om dagarna.
Har letat aktivt efter den perfekta GT -00:an i drygt tre månader, men har inte fått tag på den ännu… En kombination av höga krav, otur och oseriösa säljare :(. Men skam den som ger sig ;-). Varje gång man börjar bli less så ser man en läcker subba på vägen hem från jobbet, och så kommer man på rätt tankar igen 😀
/Martin, som hoppas på att snart kunna dyka upp på en träff i framtiden
15 oktober, 2004 kl. 19:13 #91544ExOrdis
DeltagareTjena och välkommen.
Du ska nog kolla in Jannes i Ludvika.
Den skulle jag köpa utan tvekan om jag jagade en GT-00:a.
Eller var det ett skämt att den var till salu?/K
15 oktober, 2004 kl. 19:27 #91547strickz
DeltagareTjena, tack tack 🙂
Alla tips är välkomna. Ludvika är ju en bit härifrån dock, lite bökigt att åka över halva landet. Hade bestämt mig för en blå i Uppsala för ett par veckor sen, pratade med säljaren på tisdagen. Kunde inte komma och kolla förrän på söndagen men det var inga problem. Ringde igen på fredagen, fortfarande inga problem så jag drog ner på banken och fixade fram lånet på slantarna som saknades. På lördagkväll skickar snubben ett SMS som säger att bilen är såld. Och då var jag redan i Linköping x(. Jaja, han fick ju göra som har ville med sin bil, men där stod man och såg ut som ett fån :+. Undviker gärna att åka för långt och kolla på bil en gång till 🙂
15 oktober, 2004 kl. 19:39 #91549Niklas
DeltagareTar du dig till Stockholm så får vi i regionen göra roadtrip till Ludvika för att hämta bilen. Hade varit skoj att åka ett gäng i karavan, stanna och käka på nått hak, hämta en bil och åka tillbaka hem igen. 🙂
Välkommen!
16 oktober, 2004 kl. 06:49 #91543SecretAgentMan
DeltagareKöp Jannes, Ludvika är inte längre än Uppsala – bilen är ruskigt välskött! 🙂
/J
16 oktober, 2004 kl. 12:33 #91546down_the_drain
DeltagareFår hälsa dig välkommen till ett glatt gäng. Får hoppas att du hittar e fin bil att fördriva tiden med sam att slänga ut ”alla” dina pengar på:)
Får även hoppas att du dyker upp på någon regions träff framöver./Peter
19 december, 2005 kl. 06:19 #91545Manor
DeltagareJag sällar mig till de övriga…köp Jannes Impreza så får du en fin och väldigt välskött bil. Priset är väl något som ni får komma överens om.
Toni ska också till att sälja sin (eventuellt)…det är en 99:a som också är väl omhändertagen, men dock inte utrustad som Jannes.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #91548strickz
Deltagare>Köp Jannes, Ludvika är inte längre än Uppsala – bilen är
>ruskigt välskött! 🙂Ni menar den här? http://www.solace.mh.se/~el302/impreza/
Ser jäkligt fin ut, men lite för mycket extra plast för min smak, och fel prisklass. Riktigt så mycket godis finns det inte plats för i budgeten :). -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.