SSC Allmänt snack Allmänt småprat Pris på en sti 07a från staterna?

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Erok
    Deltagare

Tjena, min granne har en svart sti från staterna som gått 3000miles och är ruskigt fin när det gäller allt.

Perfekt lack, stora vingen, nya 19″ fälgar köpta för 17 tusen, coilovers köpta för 12 tusen, ny renoverad låda, 3tums hela vägen, 7″ alpine stereo med grymt ljud(vet ej mer om den) .. det är en del av sakerna

Finns det någon som har något hum om vad den skulle kunna säljas för här i sverige?
      Och finns det någon som helst möjlighet att byta så att den räknar mil och km/h ist för miles och mp/h ? =)

yngwie
      Deltagare

Är det den som fanns hos handlaren i Örebro?

specialized
        Deltagare

ny renoverad låda

Jag drog öronen åt mig när jag läste det där.
          Den 6 petade Sti-lådan pallar minst 500 hk, så man kan ju undra vad någon tidigare ägare gjort för att rasa den :confused:
          Tyder väl kanske på för mycket rallycross-starter alternativt kört utan olja eller något :rolleyes:

Erok
          Deltagare

Jag drog öronen åt mig när jag läste det där.
            Den 6 petade Sti-lådan pallar minst 500 hk, så man kan ju undra vad någon tidigare ägare gjort för att rasa den :confused:
            Tyder väl kanske på för mycket rallycross-starter alternativt kört utan olja eller något :rolleyes:

Det var tydligen hans tjej som körde sönder den men det vet man ju aldrig :p

Erok
            Deltagare

Ingen annnan som vet om det är möjligt att byta från mp/h och miles till km/h och km?
              samt vad den skulle kosta i sverige?

JaPe
              Deltagare

fabrikationsfedl på lådan kan ju oxå va ett alternativ eller att föraren inte lärt sig koppla. Finns ju ingen låda som håller för det..
                Priserna du skrev på extradelarna säger väl bara en sakt. Billiga lågkvalitetsbitar om han inte fått väldigt fina rabatter.

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.