Visar 2 inlägg - 46 till 47 (av 47 totalt)
  • Författare
    OphanWitehall
    Deltagare

Jo precis, bara nedre fästet på fjäderbenen. Snackade med Streetperformance innan idag och dom kunde inte annat än beklaga…D2 som gjort fel fick jag som svar bara.
      Fick alltså STI-ben trots jag 3ggr klargjort att jag inte ska ha till en STI.

Mumlade om att det är ju en brytpunkt vid 05 då dom bytte bultdelning, så kan ju vara så att dom blandat hubbar, fästen och gud vet allt vad han sa, beroende på vart bilen kommer ifrån, då kokade jag fan över…

Fel händer men jag var extra utförlig med att förklara att det ska vara till en standard-wrx, trots det får man fel, och sen försenat på det då blir man lite…

Nu ska jag vänta ytterliggare 2v(förutsatt att det inte blir försenat igen) på nya hubbar, blir lagom trött. Redan stått 3v.

Låter precis som samma trevliga bemötande jag fick från denna firma…

Norbius
      Deltagare

Snackade med dom nu igen, och då ville dom få det till att iochmed att det är en “brytpunkt” som dom kallar det mellan wrx och wrx STI när dom gick över till nya bultdelningen 114,3×5 så kan det hända att det är nån form av hybrid, att dom blandar topplagringar och hubbar på de 2 olika modellerna…
        Är detta ett skämt eller…

Dom menade att jag har topplagringar till en sti och hubbar till en icke-STI
        Är det inte en typ av ben för WRX och en annan för STI, att dom “blandar” lär ju knappast stämma, eller är jag dum?

Visar 2 inlägg - 46 till 47 (av 47 totalt)
      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.