SSC Allmänt snack Allmänt småprat problem med psr racing

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Mr Walle
    Deltagare

Är det någon mer än jag som fått erfara detta företags ljuva leveranstider?
      beställde en hks turbotimer med cablage av dem
      När jag beställde sa patrik att det skulle ta en vecka max två.
      Det har gått ca 2 1/2 månad nu!Och jag har inte sett röken av nån tt
      och så fort man mailar eller ringer så säger pajasen att grjorna är på väg
      Det som irreterar mest är att man redan har betalat
      x( x( x(

badlynx
      Deltagare

Jag beställde underreden till stolar och jag tycker att det gick bra och snabbt med tanke på att de beställde sakerna ifrån Tyskland. Kanske är det så att dem har svårt att få prylarna från sin leverantör.

MVH jocke

arikesti
        Deltagare

Har beställt en soppapump som skulle komma efter 2v nu har det nog gått 5-6-7 veckor. Den är på väg, du har den nästa vecka har det låtit varje gång jag ringt. En gång sa han att nu är den skickad från USA med UPS, nästa gång sa han att dom inte hade några hos Walbro?x( x( x( I fredags sa han att den skickas med UPS express och att jag har den nu i veckan. visst visst. Att inte psr får sina grejor från sina leverantörer kan bara bero på en sak. Likviditet.

Micke81
          Deltagare

Jag tror på likviditeten jag med. Annars skulle man inte behöva betala i förväg. De har alltså inte råd att ligga ute med de pengarna…Har hört flera som har varit missnöjda 🙁 De e trist för de verkar ju ha schyssta priser.

/Micke

SubaruPhille
            Deltagare

Har bara bra erfarenheter av PSR köpte lite saker ca 12k och de dyrare sakerna fick jag snabbt dock då mot postförskott så inge problem där inte men dock tog ett beställt luftfilter lite tid ca 1månad men fick en HKS Logga som plåster på såren och det tycker jag är rätt hyggligt då dom inte behöver göra något åt långa leverans tider.

/mvh phille

Micke81
              Deltagare

Nej, visst behöver de inte göra nåt åt långa lev.tider men det verkar vara lite bs från deras sida om man ser till förklaringarna de har till varför grejorna inte kommer hem som de ska.
                Sen är nog iofs inte psr ensamma om att vara sena med sina leveranser bland tillbehörsfirmorna…Har en polare som fått vänta sen februari på ett luftfilter hos smr o det e j*vligt segt. Synd att de inte ens kan ge ett konkret leveransbesked 🙁 Det enda man får höra är att det kommer nog snart eller det kommer nästa vecka…Det ska tilläggas att lev.tiden skulle vara fyra veckor från början och inge besked får man angående lev.förseningar lr nåt, vill man veta nåt så får man jaga själv.

andreaswrx
                Deltagare

jag har köpt en vinge därifrån som dom tog från tyskland och jag tyckte det gick fort! ändå hade inte leverantöen i tyskland den hemma men det tog bara 3 veckor och det tycker jag är väldigt ok!
                  tycker dom är bra för dom tar hem mkt till subaru! tråkiga är att man måste betala i förskott!
                  Andreas

PSR Racing
                  Deltagare

Hej!

Detta är Patrik på PSR Racing. Jag har läst igenom alla inlägg och har full förståelse för de personer som haft problem med leveranstiderna.

Jag vill försöka förklara för er att vi absolut på inga vilkor försöker lura er eller strula med er med avsikt. Vi tycker själva att det är väldigt tråkigt då det har tagit sådan tid.

Problemet är följande:

95% av de varor som vi säljer tas från USA och olika leverantörer. Normal leveranstid vid beställning av dem så har vi prylarna hemma och ni har ordern inom ca 2-3 veckor. Tyvärr så har en del kunder haft oturen med sina produkter att de varit slut hos leverantör under en tid också. Detta har medfört långa leveranstider som vi tyvärr inte kan göra något åt. Skulle det uppstå långa leveranstider och man som kund vill ha sina pengar tillbaka så är det inga problem.

Jag tycker att det är orätvist att kall mig pajas och prata dumt om oss när det enda vi vill är att kunna erbjuda ett stort sortment av produkter till de bästa priserna och en bra kundservice. Självklart så kan vi inte i all fall hålla detta och det är vi ledsna för. Gällande Walbro pumparna så har jag haft en beställning liggandes på dem i över 3 månader utan att jag fått dem. Enligt leverantör så beror detta på Walbro. Jag har sedan meddelat till kund den info jag fått av leverantörer. Denna info har dock ej alltid varit korrekt. Detta ber jag om ursäkt för.

Tyvärr är det så att det kan strula i bland med beställningar från andra sidan atlanten och det kan nog de flesta säljare av dessa prylar intyga. Vi ska dock göra allt för att detta ska flyta på så bra som möjligt.

Jag vill också passa på att de långa leveranstiderna endast skett i ett fåtal fall.

Vi vill inte bortförklara oss i de fall som tagit lång tid utan endast försöka förklara oss på ett rättvist sätt.

Vi har som företag valt att sälja de produkter som vi har mot förskottsbetalning beroende på att många kunder beställer prylar och sedan inte vill ha dem. Om man då tar hem dyra varor m.m. som är modell anpassade så sitter man sedan på dessa. Därför har vi förskottsbetalning i dagsläget. De varor som finns hemma på hyllan eller väldigt små ordrar skickas mot postförskott. Jag hoppas ni som kunder kan förstå detta.

Funderingar och eventuella klagomål är ni välkommna att skicka till mig på support@psr-racing.com

Vi hoppas kunna hjälpa alla här med den bästa servicen och produkterna.

Mvh

Patrik Westberg
                    PSR Racing

Niklas
                    Deltagare

Mycket trevligt att ni (PSR Racing) inte förblir tysta utan ger er syn på saker och ting. Det hjälper oftast mycket mer än vad man tror. Hoppas att allt löser sig inom kort så alla parter blir nöjda.

badlynx
                      Deltagare

Jag är helnöjd jag med och kommer troligtvis att använda mig av PSR fler ggr.

MVH Jocke

Kocken
                        Deltagare

Tja!!

Jag kan iallafall säga att jag är helnöjd med PSR-racing!!
                          Bra priser och mycket bra service!!

Mvh

//Andreas

arikesti
                          Deltagare

Jag accepterar ert svar:)

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.