› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Projekt Plast&Pynt – KN-kokarn’
- Detta ämne har 33 svar, 2,701 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 9 månader sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
19 april, 2006 kl. 21:41 #105198
STIred
DeltagareJag hoppas på stillastående start eftersom jag nu beställt en tankbil med trackbite till mina 555/55-15-slicks :+/OT-BlackGammkokarn
blir grymt med 555 slicks 😀 själv kommer jag slänga ut all inredning ur bilen alla säten, montera bort dörrar sitta på en plasthink… siktar på 900kg inkl förare 😮
Edit: eller sorry har specialbeställt en hink i kolfiber förresten…
19 april, 2006 kl. 22:49 #105203Staffe
DeltagareJag hoppas på stillastående start eftersom jag nu beställt en tankbil med trackbite till mina 555/55-15-slicks :+/OT-BlackGammkokarn
Du lär behöva dragbil runt hela ss om du ska röra på dig med det klistret.Bokade förresten testhelg nere i norra tyskland tillsammans med KW och representanter från Toyo två veckor innan acklimatiseringsveckan i Emmaboda.
jag fick tid till min nu! skall skeppas över till Japan för lite fin justeringar på Tein dämparna!
När de var klart så skulle jag försöka se om jag kan knäcka banrekordet runt Tatsuka banan, men de ska nog inte va några problem de ligger ju på 55 sekunder blankt av en HKS EVO8 byggd i kolfiber. Får fibbla me däcks trycket, åso lite vassare camber.
Skulle även möta upp Prodrives VD en dag me, fasst jag får se om jag hinner de, måste ju hinna hem och köra SS den 10-11 juni 😀 :+
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-0220 april, 2006 kl. 08:08 #105206Niklas
DeltagareDu lär behöva dragbil runt hela ss om du ska röra på dig med det klistret.Bokade förresten testhelg nere i norra tyskland tillsammans med KW och representanter från Toyo två veckor innan acklimatiseringsveckan i Emmaboda.
Behöver du en groupie på resan? Äsch…du har ju Jenny… 😛
20 april, 2006 kl. 08:11 #105177SecretAgentMan
DeltagareDet är inte Tsukuba det skall sättas rekord på?
/J – nya rdäck bettar dåligt i snöblandat regn (svinkul :D)
20 april, 2006 kl. 08:21 #105181Strat
DeltagareBehöver du en groupie på resan? Äsch…du har ju Jenny… 😛
Som att jag skulle ha nån passagerarstol i bilen? 😀
20 april, 2006 kl. 14:22 #105193Yonaz
DeltagareSjälv letar man ny bil till SS, har hittat ett par kokare som känns rätt.
http://www.motorsportpartnership.com/index.cfm?sid=930&pid=13632
http://www.wrcsales.com/
http://www.rallycodriver.co.uk/compcars.htmMen hur kul är det att skrutta runt i någons begagnade och inrökta kokare? Tror det blir en tripp till Prodriveaffär´n. Olle kan jag låna ditt Eurocard? :+
20 april, 2006 kl. 15:12 #105199STIred
DeltagareDu skulle ju skaffa en evo XV eller 😉 😀
20 april, 2006 kl. 18:25 #105197Mats
Deltagarehur kul är det att skrutta runt i någons begagnade och inrökta kokare? Tror det blir en tripp till Prodriveaffär´n. Olle kan jag låna ditt Eurocard? :+
Gruppköp kanske??
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg20 april, 2006 kl. 19:24 #105186Blocken
DeltagareBehöver du en groupie på resan? Äsch…du har ju Jenny… 😛
Som att jag skulle ha nån passagerarstol i bilen? 😀
Passagerarstol… hmm, ska du inte skjutsa KW’s tekniker då? 😉
Har du löst bekymret med att lösa kameror, tidtagningsutrustning och transponders?
Ska man våtslipa karossen motsvarande som man gör med en segelbåts köl innan Tjörn Runt?
Är hjulmuttrarna tunga? Kan man svetsa de hålborrade fälgarna direkt på AP-trummorna? Har Öhlins senaste bladfjädring ställbar hårdhet?
Imorgon ska jag bygga ett getaggregat, som Sigurd i Göta Kanal-filmen :+
/Black – med hålborrad filmjölkssked
20 april, 2006 kl. 21:25 #105192Grusdraparn
DeltagareQuote Mr Black Imorgon ska jag bygga ett getaggregat, som Sigurd i Göta Kanal-filmen :+/Black – med hålborrad filmjölksskedGammkokarn
Hittade tyvärr ingen bra ritning på Sigurds getaggregat åt dig.
Meeen kanske ett grillat hästaggregat kan vara till nån nytta :9
http://daniel.warhammar.se/album/albums/Camera/2005/midsommar_2005/PICT0706.jpg/K – i aggregatbranchen
21 april, 2006 kl. 04:04 #105178OzO
DeltagareSjälv letar man ny bil till SS, har hittat ett par kokare som känns rätt.
http://www.motorsportpartnership.com/index.cfm?sid=930&pid=13632£ P.O.A. = Price On Arrival. Fifan, man får priset hemskickat tillsammans med bilen asså? :+ (Klickar på beställningsknappen)
/G
::::: | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::21 april, 2006 kl. 04:18 #105187Blocken
DeltagareQuote Mr Black Imorgon ska jag bygga ett getaggregat, som Sigurd i Göta Kanal-filmen :+/Black – med hålborrad filmjölksskedGammkokarn
Hittade tyvärr ingen bra ritning på Sigurds getaggregat åt dig.Meeen kanske ett grillat hästaggregat kan vara till nån nytta :9 /K – i aggregatbranchen
Höööhööö, torrt gräs-torrt gräs… JET-aggregat menade jag ju naturligtvis :+
21 april, 2006 kl. 08:23 #105190simo
DeltagareJa Jösses, sicka ideer vissa har 😀
Inför SS ska bilen vara i orginal skick..med TD04 o 5 lr var det två kattar
Pynt o plast i masser ska monteras, kanske tom den dekal lr två
/U
21 april, 2006 kl. 15:34 #105194Yonaz
DeltagareBlock! Som svar på dina frågor:
1. Ja, det finns bastu.
2. Ja, det finns tillgång till helkroppsvaxning (inkl håret på skallen).
3. Ja, det kommer finnas helium och ballonger på plats.
4. Ja, vinkelslip för demontering av kopplingpedal finns på plats.
5. Ja, amputering av vänster ben, donation av njure och tappning av blod kommer ske 4h innan på Kalmar sjukhus. Tror det var Dr Dengrot?
Din idé ang. att plocka bort samtliga rutor tror jag starkt på, det fixar vi själva med tegelsten och dammsugare.
21 april, 2006 kl. 19:02 #105204Staffe
Hittade tyvärr ingen bra ritning på Sigurds getaggregat åt dig.Meeen kanske ett grillat hästaggregat kan vara till nån nytta :9 http://daniel.warhammar.se/album/albums/Camera/2005/midsommar_2005/PICT0706.jpg/K – i aggregatbranchen
Satan stora korvbröd vi måste ha till dom där doningarna 😮
Kan ringa o fråga Pågens om dom vill sponsra oss med lite klubb rabbat på brödlimpor! 😉 :+
—————————————
Blekinge som INTE hör till Skåne!!!
BugEye STI-02 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.