Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Det börjar dyka upp ett gäng projekttrådar som inte obehöriga får skriva i. Borde dessa inte i så fall hamna i en speciell avdelning där chat och diverse irrelevanta inlägg inte är välkomna typ som i Köpes och Säljes?

Känns lite difust att ha dem i Allmänt där man får skriva så mycket man vill/orkar…förutom då i vissa trådar. http://www.planetsmilies.com/smilies/confused/confused0083.gif

thorlake
      Deltagare

Signed!

OzO
        Deltagare

Det dyker upp 2 projekttrådar per år… ganska få för att skapa en hel avdelning för det tycker jag. Men då är jag ganska anti-många-avdelningar… 🙂

Lättast är att låta bli att förstöra seriösa trådar. Men som vanligt spårar det ur rätt friskt här. Upp till trådstartaren att polisa dessa trådar.

Men det är klart projekttrådar har en tendens till att ramla ner i listan. Så en ny avdelning kanske har ett existensberättigande (eh? hur f-n stavar jag det?).

Projekttrådar á la “Jag har monterat dump och avgas – titta på min bil” är helt onödiga så det gäller att moderera denna avdelning.

_______________________________________________________________________________
          ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

OzO
          Deltagare

Nurå? http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topics&forum=24

🙂

_______________________________________________________________________________
            ::::: ssiwebmaster | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

thorlake
            Deltagare

Me guuu va fiiiint!

Bra jobbat! 🙂

Niklas
              Deltagare

Ozo: Att försöka hålla antalet avdelningar nere sprack väl när helt plöstligt antalet fördubblades för några veckor sedan. 😉

Visar 6 inlägg - 1 till 6 (av 6 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.