SSC Allmänt snack Allmänt småprat ??Prospeed??

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Blackwidow
    Deltagare

Någon som vet om Prospeed finns kvar i Hörby och vad de har för telefonnummer isåfall för när jag sökte efter dem så fick jag fram ett # men det var ganska fel…

Lefty
      Deltagare

De har väl flyttat utomlands ? Vet inte om jag kommer ihåg rätt men var de inte Polen de drog till ?

MDE
        Deltagare

jepp prospeeds verksamhet i sverige har upphört men därimot så har jag hört att personer därifrån har öppnat eget men är inte säker

/MDE

Niklas
          Deltagare

De har väl flyttat till Polen om jag inte minns fel.

Rallystacke
            Deltagare

jepp prospeeds verksamhet i sverige har upphört men därimot så har jag hört att personer därifrån har öppnat eget men är inte säker/MDE

nope. inte personer därifrån.
              men JRM hette ju JRM/prospeed innan. dom hade samarbete.

MDE
              Deltagare

jepp prospeeds verksamhet i sverige har upphört men därimot så har jag hört att personer därifrån har öppnat eget men är inte säker/MDE

nope. inte personer därifrån. men JRM hette ju JRM/prospeed innan. dom hade samarbete.

Nja tänkte inte på jrm-racing alltid trott att det var eget bolag ända från början. och bara hade nära samarbete. tänkte mera på folket i hörby/skåne var dom tagit vägen.inte flyttade alla dom till polen från sverige hehe..

/MDE

Niklas
                Deltagare

Någon gammal Prospeed-anställd har väl startat något i Malmö eller varjefall på västkusten.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.