SSC Allmänt snack Allmänt småprat Provkört nya STI MY-06!

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
  • Författare
    pannan
    Deltagare

Härm apa!!:P /Fürstenhoff.Ps! Berätta nu OMGÅENDE vad du gjort mer med din pärla!!}( Ds!

Haha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.

Hmm just nu rätt standard…..men till våren blir det mer. Planerna är väl större turbo, sprut, ic, koppling till att börja med.

Davve
      Deltagare

ja vill oxå ha ett smakprov 🙂

pannan
        Deltagare

Härm apa!!:P /Fürstenhoff.Ps! Berätta nu OMGÅENDE vad du gjort mer med din pärla!!}( Ds!

Haha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.Hmm just nu rätt standard…..men till våren blir det mer. Planerna är väl större turbo, sprut, ic, koppling till att börja med.

OK!!”Blåmesen 1″ blev ett skämt som aldrig lämnade boet pga många yttre omständigheter medans ”blåmeses 2” ser ut att ha fått en flygande start & större lyftkraft!!;-) Skickar ett litet smakprov i form av ett PM!!/Fürstenhoff.Ps! vart tar du ditt i från & pris?? Ds!

Låter bra det 😉

STIred
          Deltagare

Haha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.

Instämmer helt 😉 Även om Jerry tyckte kitet får bilen se ut som en fet bulle 😀

Har du beställt det pannan eller är det på gång? Verkar som att hela kittet(front, kjolar, bak) ska hamna närmare 20000kr hemma. Kanske går få billigare?

thorlake
            Deltagare

Helvetes mörker!

Åkte bort till Kindvalls i Barkaby å skulle se om det fanns en ny subba att testa.
              Men icke. DE hade en blå i hallen men den var redan såld.

Så det var bara att åka hem med oförrättat ärende. 🙁

Lt Dan
              Deltagare

Helvetes mörker!Åkte bort till Kindvalls i Barkaby å skulle se om det fanns en ny subba att testa.Men icke. DE hade en blå i hallen men den var redan såld.Så det var bara att åka hem med oförrättat ärende. 🙁

Vad gjorde du i Barkarby? Enligt trådstartaren fanns provbilen på Kindwalls i Sätra!?
                Du skulle isåfall när du ändå var där provat Spec. B. Det gjorde jag på lunchen, riktigt trevlig bil men inte som en Impreza :7

/Ltd – Impreza är roligare än Legacy

thorlake
                Deltagare

Barkaby var närmre jobbet än Sätra.

Men fördelen är att jag bor nära Sätra så jag kan kika in där också. 🙂

Gubben i Barkaby sade iofs att ingen handlare hade någon demo bil.
                  Han tyckte jag kunde köpa en, för då kunde jag ju testa hur mycket jag ville. Suck…Bilförsäljare.

Legacy Outback 2,0?R Spec B har jag redan kört så det var inte aktuellt. Gillade den också som familjebil. Mer kvalitet å finish i den känns det som.

Lt Dan
                  Deltagare

Barkaby var närmre jobbet än Sätra.Men fördelen är att jag bor nära Sätra så jag kan kika in där också. :)Gubben i Barkaby sade iofs att ingen handlare hade någon demo bil.Han tyckte jag kunde köpa en, för då kunde jag ju testa hur mycket jag ville. Suck…Bilförsäljare.Legacy Outback 2,0?R Spec B har jag redan kört så det var inte aktuellt. Gillade den också som familjebil. Mer kvalitet å finish i den känns det som.

Jobbar i Veddesta ett stenkast från Barkaby. Var jobbar du? Just nu har dom bara en 2.0R kombi som provbil. Om dom får WRX eller STI så kan vi ju ta en liten testlunch då 😀

/Ltd

thorlake
                    Deltagare

Jobbar i Solna BusinessPark.
                      Så det är ju snudd på dött lopp mellan sätra och BB. 🙂
                      Inbillar mig att BB är lite närmre.

Men testlunch e på.

Larry
                      Deltagare

Kan inte lova att STi:n står kvar i Sätra, det var IM:s egendom (typ pressbil) som de hade för provkörning. Men kolla gärna!
                        Vill inte lura ut någon till Sätra om den är borta 🙁

thorlake
                        Deltagare

Bilen är inte kvar,
                          Den är uppe i Östersund för tillfället.

De skulle dock höra av sig till mig utifall den skulle dyka upp igen.

Var ju tvungen å åka å kolla iaf. 🙂

2ny
                          Deltagare

vart nånstans provkörde du den? vill oxå provköra 😀

Blocken
                            Deltagare

Bilen är inte kvar,Den är uppe i Östersund för tillfället.De skulle dock höra av sig till mig utifall den skulle dyka upp igen.Var ju tvungen å åka å kolla iaf. 🙂

Östersund? Då blir det långlunch :+

/Bläck

Min STi

imprezapinge
                              Deltagare

det sår ju längst upp juh! 🙂

Edit: Måste ju säga att den står på Kindwalls i Sätra för dom som vill ta en tur imorrn

ursäkta jag läste inte senare inlägg!!

MVH/
                                P-I

2ny
                                Deltagare

Den som står där e inte för provkörning sa de när jag va där. 🙁

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 33 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.