› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Provkört nya STI MY-06!
- Detta ämne har 32 svar, 2,139 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 1 månad sedan av
pannan.
-
FörfattareInlägg
-
6 december, 2005 kl. 22:26 #102512
pannan
DeltagareHärm apa!!:P /Fürstenhoff.Ps! Berätta nu OMGÅENDE vad du gjort mer med din pärla!!}( Ds!
Haha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.
Hmm just nu rätt standard…..men till våren blir det mer. Planerna är väl större turbo, sprut, ic, koppling till att börja med.
6 december, 2005 kl. 22:37 #102517Davve
Deltagareja vill oxå ha ett smakprov 🙂
6 december, 2005 kl. 22:39 #102513pannan
DeltagareHärm apa!!:P /Fürstenhoff.Ps! Berätta nu OMGÅENDE vad du gjort mer med din pärla!!}( Ds!
Haha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.Hmm just nu rätt standard…..men till våren blir det mer. Planerna är väl större turbo, sprut, ic, koppling till att börja med.
OK!!”Blåmesen 1″ blev ett skämt som aldrig lämnade boet pga många yttre omständigheter medans ”blåmeses 2” ser ut att ha fått en flygande start & större lyftkraft!!;-) Skickar ett litet smakprov i form av ett PM!!/Fürstenhoff.Ps! vart tar du ditt i från & pris?? Ds!
Låter bra det 😉
7 december, 2005 kl. 11:00 #102524STIred
DeltagareHaha såg det där kitet i våras 😛 det enda som är snyggt på 05:an.
Instämmer helt 😉 Även om Jerry tyckte kitet får bilen se ut som en fet bulle 😀
Har du beställt det pannan eller är det på gång? Verkar som att hela kittet(front, kjolar, bak) ska hamna närmare 20000kr hemma. Kanske går få billigare?
9 december, 2005 kl. 12:50 #102529thorlake
DeltagareHelvetes mörker!
Åkte bort till Kindvalls i Barkaby å skulle se om det fanns en ny subba att testa.
Men icke. DE hade en blå i hallen men den var redan såld.Så det var bara att åka hem med oförrättat ärende. 🙁
9 december, 2005 kl. 13:02 #102506Lt Dan
DeltagareHelvetes mörker!Åkte bort till Kindvalls i Barkaby å skulle se om det fanns en ny subba att testa.Men icke. DE hade en blå i hallen men den var redan såld.Så det var bara att åka hem med oförrättat ärende. 🙁
Vad gjorde du i Barkarby? Enligt trådstartaren fanns provbilen på Kindwalls i Sätra!?
Du skulle isåfall när du ändå var där provat Spec. B. Det gjorde jag på lunchen, riktigt trevlig bil men inte som en Impreza :7/Ltd – Impreza är roligare än Legacy
9 december, 2005 kl. 13:36 #102530thorlake
DeltagareBarkaby var närmre jobbet än Sätra.
Men fördelen är att jag bor nära Sätra så jag kan kika in där också. 🙂
Gubben i Barkaby sade iofs att ingen handlare hade någon demo bil.
Han tyckte jag kunde köpa en, för då kunde jag ju testa hur mycket jag ville. Suck…Bilförsäljare.Legacy Outback 2,0?R Spec B har jag redan kört så det var inte aktuellt. Gillade den också som familjebil. Mer kvalitet å finish i den känns det som.
9 december, 2005 kl. 13:53 #102507Lt Dan
DeltagareBarkaby var närmre jobbet än Sätra.Men fördelen är att jag bor nära Sätra så jag kan kika in där också. :)Gubben i Barkaby sade iofs att ingen handlare hade någon demo bil.Han tyckte jag kunde köpa en, för då kunde jag ju testa hur mycket jag ville. Suck…Bilförsäljare.Legacy Outback 2,0?R Spec B har jag redan kört så det var inte aktuellt. Gillade den också som familjebil. Mer kvalitet å finish i den känns det som.
Jobbar i Veddesta ett stenkast från Barkaby. Var jobbar du? Just nu har dom bara en 2.0R kombi som provbil. Om dom får WRX eller STI så kan vi ju ta en liten testlunch då 😀
/Ltd
9 december, 2005 kl. 14:01 #102531thorlake
DeltagareJobbar i Solna BusinessPark.
Så det är ju snudd på dött lopp mellan sätra och BB. 🙂
Inbillar mig att BB är lite närmre.Men testlunch e på.
10 december, 2005 kl. 00:16 #102521Larry
DeltagareKan inte lova att STi:n står kvar i Sätra, det var IM:s egendom (typ pressbil) som de hade för provkörning. Men kolla gärna!
Vill inte lura ut någon till Sätra om den är borta 🙁10 december, 2005 kl. 08:43 #102532thorlake
DeltagareBilen är inte kvar,
Den är uppe i Östersund för tillfället.De skulle dock höra av sig till mig utifall den skulle dyka upp igen.
Var ju tvungen å åka å kolla iaf. 🙂
11 december, 2005 kl. 12:36 #1025182ny
Deltagarevart nånstans provkörde du den? vill oxå provköra 😀
11 december, 2005 kl. 15:32 #102504Blocken
DeltagareBilen är inte kvar,Den är uppe i Östersund för tillfället.De skulle dock höra av sig till mig utifall den skulle dyka upp igen.Var ju tvungen å åka å kolla iaf. 🙂
Östersund? Då blir det långlunch :+
/Bläck
11 december, 2005 kl. 16:01 #102525imprezapinge
Deltagaredet sår ju längst upp juh! 🙂
Edit: Måste ju säga att den står på Kindwalls i Sätra för dom som vill ta en tur imorrn
ursäkta jag läste inte senare inlägg!!
MVH/
P-I11 december, 2005 kl. 18:16 #1025192ny
DeltagareDen som står där e inte för provkörning sa de när jag va där. 🙁
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.