SSC Allmänt snack Allmänt småprat Provkört nya wrx’en

• Detta ämne har 3 svar, 1,018 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av FreddieC.
Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Robban25
    Deltagare

Idag fick jag tillfälle att prova den nya wrx’en hos Subaru i Malmö.
      Intrycken jag fick var att den är väldigt tyst, hörs ingenting i bilen bara lite väsande från motorn.
      Jag tyckte också att kopplingen var väldigt hoppig men det är säkert en vanesak. Såhär i efterhand blev jag besviken på att det var så lite kraft i den, med en 2.5L motor borde den gå bättre eller är det tvunget att trimma för att motorn ska släppa loss?
      Längtar tills jag får prova en Sti, dom har dock ingen inne nu.
      Vad tycker ni om nya Wrx? Ge synpunkter.

Robban25
      Deltagare

Idag fick jag tillfälle att prova den nya wrx’en hos Subaru i Malmö.
        Intrycken jag fick var att den är väldigt tyst, hörs ingenting i bilen bara lite väsande från motorn.
        Jag tyckte också att kopplingen var väldigt hoppig men det är säkert en vanesak. Såhär i efterhand blev jag besviken på att det var så lite kraft i den, med en 2.5L motor borde den gå bättre eller är det tvunget att trimma för att motorn ska släppa loss?
        Längtar tills jag får prova en Sti, dom har dock ingen inne nu.
        Vad tycker ni om nya Wrx? Ge synpunkter.

FreddieC
        Deltagare

jag tycker den nya är så otroligt vacker, men jag har inte fått prova den ännu för dom tar fan inte in någon i hbg men bra tips av dig där att man kan provköra den i malmö…

FreddieC
          Deltagare

jag tycker den nya är så otroligt vacker, men jag har inte fått prova den ännu för dom tar fan inte in någon i hbg men bra tips av dig där att man kan provköra den i malmö…

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.