SSC Annonser Säljes – Delar Q-rack Quick Steering Rack

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
  • Författare
    veilside
    Deltagare

Då har man fått hem och monterat en q-rack! Vilken gocartkänsla jag är riktigt nöjd 😀 jag köpte 11,5:1 utväxlingen och det funkar förvånadsvert bra i höga farter med inte nån större fara att ligga 250km/H.

Tack rudi jag överlycklig!

Rudis
      Deltagare

Då har man fått hem och monterat en q-rack! Vilken gocartkänsla jag är riktigt nöjd 😀 jag köpte 11,5:1 utväxlingen och det funkar förvånadsvert bra i höga farter med inte nån större fara att ligga 250km/H. Tack rudi jag överlycklig!

Kul att höra att du blev nöjd. Många tror ju att det blir läskigt i lite högre farter men det märker man snabbt att så är inte fallet.

Riktigt kul, ut och kör med dig.

MVH/Rudi

Pedersen
        Deltagare

Rudis: Du har PM.

Rudis
          Deltagare

Nu har vi sålt ett par q-racks och alla verkar vara nöjda och belåtna.

Vi körde ju ett öppnings erbjudande på obestämd tid och jag ville bara meddela er att vi har tänkt att sälja en q-rack till för 7k och efter det går priset upp till normalpris. Normalpriset ligger på ca 8500kr + frakt.

Torgan
            Deltagare

dyker in med en fråga! Hur många ratt varv ger std 15:1?

Rudis
              Deltagare

dyker in med en fråga! Hur många ratt varv ger std 15:1?

Tre varv ”lock to lock” ligger std på, STIn efter 05 och upp är lite snabbare men den blir snabbare ju mer du svänger. Den är slö i mitten (när hjulen står raka) och ökar i utväxlingen när du rattar. Q-racken har samma utväxling hela vägen.

svein erik
                Deltagare

Har en 97 STI-R og er interesert i en slik, sender du til oss Impreza entusiaster i Norge også ?
                  Pris/frakt ?

Rudis
                  Deltagare

Har en 97 STI-R og er interesert i en slik, sender du til oss Impreza entusiaster i Norge også ?Pris/frakt ?

Tjena, Det ska nog gå att fixa. Priset ligger på 8500:- svenska, jag får kolla upp vad frakten blir, Vart i Norge bor du?

Visar 8 inlägg - 16 till 23 (av 23 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.