- Detta ämne har 21 svar, 2,471 deltagare, och uppdaterades senast för 7 år, 4 månader sedan av Vince.
-
FörfattareInlägg
-
21 juli, 2017 kl. 13:02 #286932Simon.xDeltagare
Titta på Yokohama Advan Sport (V105)
Jag kör med dessa på gatan Bra våt grepp 🙂
//Simon
21 juli, 2017 kl. 15:36 #286930IggeDeltagareAngående cup2 så 6k för en uppsättning 225/45-17 från demon tweeks, bra pris men gäller ju att hitta en däckkrängare som tar sig an jobbet för en vettig peng då
Titta på Yokohama Advan Sport (V105)
Jag kör med dessa på gatan Bra våt grepp 🙂
//Simon
Inte riktigt R-däck va?
21 juli, 2017 kl. 20:17 #286933Simon.xDeltagareInte riktigt R-däck va?
Är du lite stingslig i dag eller vad ? 😉
Det var bara en förslag (nu när TS inte är så aktiv i denna tråd)
//Simon
22 juli, 2017 kl. 06:26 #286931IggeDeltagareÄr du lite stingslig i dag eller vad ? 😉
Det var bara en förslag (nu när TS inte är så aktiv i denna tråd)
//Simon
Nädå inte alls. Men det kändes märkligt att tipsa om något som inte är R-däck när det är det som efterlyses 🙂
Vet att det i timeattack diskuterats en del som R-däck och regn och jag kan ju inte hålla koll på alla modeller som kommit23 juli, 2017 kl. 20:31 #286920Christian SDeltagareCatrine har redan köpt R däck, hon körde med dom igår på konbaneträffen på Vårgårda flygfält.
24 juli, 2017 kl. 06:40 #286917SurbarbroDeltagareJepp! 🙂
Tack för all hjälp. Det blev lite panik. Haha, som vanligt.
Köpte Avon zzr. Jag tyckte att de var helt ok. Var de som jag kunde få fort.
Kör ju inte lika hårt som ni andra, men Vincent körde bilen med.25 juli, 2017 kl. 06:26 #286922VinceKeymasterKanske inte rätt för mig som bannötare men för konbana där man inte har samma möjlighet att värma däcken och kör väldigt korta stinter.
Tror absolut med att för konbana skulle de funka bra. Kanske man skulle testa 🙂
Jepp! 🙂
Tack för all hjälp. Det blev lite panik. Haha, som vanligt.
Köpte Avon zzr. Jag tyckte att de var helt ok. Var de som jag kunde få fort.
Kör ju inte lika hårt som ni andra, men Vincent körde bilen med.Ja och det tackar jag för d—0.o—b….det var roligt :D.
Svårt att bilda sig en uppfattning på så kort tid dock men de hade bra grepp tyckte jag även om de verkar gilla lite temp vilket är lite svårt att få på konbana. De gav en god känsla vid instyrning (stumma däcksidor). De gör sig nog bäst på bana där man kan nöta lite varv o få upp tempen. -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.