- Detta ämne har 9 svar, 1,057 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 4 månader sedan av Desen.
-
FörfattareInlägg
-
2 juli, 2006 kl. 17:25 #21878DesenDeltagare
Undrar vad vi i klubben har för rabatter hos pean sweden. Tänkte beställa lite därifrån i morgon. Klossar vätska o slangar.
Jag har inte något login än och kan inte se alla medlemserbjudanden.Så om någon vänlig själ skulle vilja upplysa mig om detta vore jag glad. 😉 😉
/Andreas, Skåne, Kristianstad som tycker bromsar går före trollspeed
Blå GT -992 juli, 2006 kl. 17:44 #187089ManorDeltagareJag är kanske dålig på att söka, men jag kan inte hitta någon information om vilken rabatt vi har på Pean. Jag ser dock att Pean är en av “klubbsponsorerna” så någon form av rabatt lär de väl erbjuda om du ringer dem.
mvh Mats N
2 juli, 2006 kl. 18:07 #187092DesenDeltagareJa hoppas man får lite rabatt. Annars får jag väl ringa till biltema för där e jag stamkund. 😛
Men jag ska nog inte nämna att jag känner Manor för då tror dom nog att jag med e IT miljonär. Och IT miljonärer behöver ju ingen rabatt. 😉
/Andreas, Skåne, Kristianstad 0.5 bar rockar fett
Blå GT -992 juli, 2006 kl. 18:25 #187087StratDeltagareLogga in på http://www.impreza.nu och gå in under medlemserbjudanden.
Kan tydligen inte skrivas tillräckligt ofta 😉
/Claes
2 juli, 2006 kl. 18:27 #187093DesenDeltagareStrat det skulle jag gärna gjort men som jag skrev så har jag ju inte fått något login än. :*
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -992 juli, 2006 kl. 18:46 #187088StratDeltagareHehe.. Jag har visst fått dålig syn på äldre dar. Sorry 🙂
10% på Black Diamond skivor står det där.
/Claes
2 juli, 2006 kl. 19:16 #187090ManorDeltagareLogga in på http://www.impreza.nu och gå in under medlemserbjudanden.Kan tydligen inte skrivas tillräckligt ofta ;)/Claes
…det är jag som är blind Strat…var hittar jag medlemserbjudanden? Jag tycker att jag har kollat överallt!!?
mvh Mats N
2 juli, 2006 kl. 22:11 #187086OzODeltagareLogga in på http://www.impreza.nu och gå in under medlemserbjudanden.Kan tydligen inte skrivas tillräckligt ofta ;)/Claes
…det är jag som är blind Strat…var hittar jag medlemserbjudanden? Jag tycker att jag har kollat överallt!!?mvh Mats N
Mats, jobbade du med IT eller jobbade du med IT? :+ 😉
Huvudmenyn – Shoppen – Sponsorer går du till efter inloggning.
Eller så ser du i rutan till vänster ‘Medlemsinloggning’ att det efter inloggning dyker upp en länk där det står ‘Medlemserbjudanden’🙂
/G
::::: | “I would be unstoppable… if I could just get started!” | :::::7 juli, 2006 kl. 17:17 #187091ManorDeltagareOzo, jag har inte sagt något om JOBBAR…jag tjänar pengar på IT ;-).
Sorry, men jag hittar fortfarande inte länken till medlemserbjudanden. Om jag trycker på Shoppen efter min inloggning så får jag upp alternativen Klubbprylar och Annonstorget…borde jag se ett tredje alternativ här?
På medlemssidan så får jag upp länkarna:
– Min sida
– Sök andra
– Medlemsstatistisk
– Webmail…jag tror mig ha sett dessa erbjudanden förr, men nu ser de ut att vara spårlöst borta.
mvh Mats N
8 juli, 2006 kl. 07:00 #187094DesenDeltagareHörde efter med pean sweden om vår rabatt. Det vi har e 10% på black diamond produkter. Inget annat.
Men om man beställer en kartong med bromsprylar så e de ju inte omöjliga att förhandla lite med.
/Andreas, Skåne, Kristianstad
Blå GT -99 -
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.