SSC Allmänt snack Träffar Racingkurs Mittsverigebanan Härnösand.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
  • Författare
    Adam K
    Deltagare

Jag är på, 801 Kaijser anmäld, Men det förutsätter att jag fått tag på bromsok och i övrigt fått iordning bilen efter helgens socker-tagande…

Practos
      Deltagare

je e på, får väl bli med gamla klonkande ben men det man saknar i väghållning har jag förstått kan kompenseras med laddtryck 😉

Janne S.A.D.
        Deltagare

Jag är på, 801 Kaijser anmäld, Men det förutsätter att jag fått tag på bromsok och i övrigt fått iordning bilen efter helgens socker-tagande…

Bra kul.

Välkommen

Janne

Adam K
          Deltagare

Fan,
            Jag har haft av ena framhjulet och ett belägg/kolv har slitit snett så belägget är kilformat och stålet bakomhar börjat fräsa bromsskiva.
            Nu står bilen i väntan på nya belägg som jag inte vet när de kommer. Men inte troligt före helgen.

SAD…

Janne S.A.D.
            Deltagare

Fan,Jag har haft av ena framhjulet och ett belägg/kolv har slitit snett så belägget är kilformat och stålet bakomhar börjat fräsa bromsskiva.Nu står bilen i väntan på nya belägg som jag inte vet när de kommer. Men inte troligt före helgen.SAD…

Tråkigt men sånt händer.

Nu lastar jag bilen och beger mig norut.
              Jag kommer att vara data och maillös från och med nu, så ni som vill anmäla er kan istället ringa 070-593 63 63.

Just nu är det 6 st anmälda inkl kvarnis som inte orkat maila än…..

Så jättevälkommna till banan 17.00 på lördag så kör vi…

Janne

Kvarnis
              Deltagare

Just nu är det 6 st anmälda inkl kvarnis som inte orkat maila än…..

😀

Har bara haft klent med tid…

Men jag dyker upp på lördag så fort jag har fast mark under fötterna igen 🙂

Janne248
                Deltagare

En till anmäld! Vi var visst 7 stycken nu!

mackan79
                  Deltagare

Kommer att ringa och anmäla mig under morgondagen.

Lefty
                    Deltagare

Fick då inte med en jäkel härifrån så de blir lite trååkigt 🙁 Sen blev de jäkla massa med båtskrället.

mackan79
                      Deltagare

Givetvis så han det strula till sig under gårdagen, så jag kommer inte att ha tid att åka ner idag.

Kvarnis
                        Deltagare

Hoppas ni hade det bra, jag lå hemma med et ½ trasigt knä och lätt påverkad på tabletter 🙁

Blocken
                          Deltagare

Superfint av SAD-Janne att ställa upp på detta på sin lediga tid (…som om han inte jobbar och får sina timmar ändå :+ ).

Nu vill vi höra kommentarer och reflektioner och även se bilder såklart! 🙂

mvh Thai-Perr (Blokk)

PS. Tack för MMS’en, J248! DS.

FeA
                            Deltagare

Tack för en kanondag Janne! Det var en jäääkligt roligt.
                              Åka bana är inte en lätt match, grymt tekniskt svårt med skymda krön, feldoserade kurvor, gömda kurvor och 27m höjdskillnad! 😮

Nu ska jag åka upp till Kungsberg och titta på lite väre bilar i back-sm 🙂

/FeA – som körde på 1.07,7 🙂

Practos
                              Deltagare

Superkul var det !! Gott om plats på banan, varmt och lärorikt. Har lite bilder och en video när Janne får 2 kärringstopp med min bil 😀 :+ -Sen gick det undan !

Practos
                                Deltagare
                                Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 42 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.