Hej !
Jag funderar på att sälja mitt terapibygge i samband med pappaledigheten då dottern föddes (1999).
Det är en Kyosho Subaru Impreza WRC-99 som är blålackerad. Den säljes komplett med en (dyr) 2-kanals radiostyrning och ”bensin” motor på cirka 1hk (om jag minns rätt).
Nypriset för allt var lite drygt 7.000:-, men är körd (hela) 6 gånger och dammig sedan de senaste 5-6 åren ståendes i en hylla.
Den går som f-n och toppar över 70km/h, 4-hjulsdriven (såklart) och spinner hejdlöst på våt asfalt och grus.
Den säljes i befintligt skick till någon som är mer intresserad. Den enda skavanken jag känner till är batteriboxen i bilen som är spräckt (men fungerar), samt att batterierna (uppladdningsbara) inte har underhållits de senaste åren (AA-batterier).
Lämna ett bud – pengar, bytessak eller arbetskostnad för något jag kanske behöver få fixat eller monterat (kanske Jerry vill mecka kombi igen ;)).
mvh Mats N
PS! Den är ganska stor, men kommer inte ihåg vilken skala…kan det vara 1:10!!?
PS!! Jag förbehåller mig rätten att behålla den om jag (eller sonen) skulle ångra mig/sig.
PS!!! Min riktiga Impreza fyller 7 år idag…hurra hurra hurra :).
Edit: Skalan är nog 1:10, och batterierna som jag nämner är alltså de som krävs för radiostyrningen och de servon i bilen som styrs via den. Bilen är alltså INTE batteridriven.